2007 OKS TERCİH SONUÇLARI


OKS YERLEŞTİRME SONUÇLAR AÇIKLANDI





saat 12.30 da MEB in Ana binasındaki yetkili ile telefon görüşmem sonucunda bugün saat 5 e kadar kesin açıklanacağı belirtildi.

3 AĞUSTOS 12.10 İTİBARİ İLE HALEN SONUÇLAR AÇIKLANMAMIŞTIR. .Sonuçlar bugün açıklanacaktır.Saate ilişkin henüz bir açıklama yok.


Sonuçları sayfamızdan ve http://www.meb.gov.tr/ adresini takip ediniz.
bu da meb in sayfa görüntüsü

T.C. Millî Eğitim Bakanlığı

10.06.2007 Tarihli OKS 1. Yerleştirme Sonuçları
Henüz Yayında Değil ...

(Yerleştirme çalışmaları devam ettiğinden ilerleyen saatlerde açıklanacaktır.)




121 yorum:

Adsız dedi ki...

kesinlikle sana katılıyorum ....

Adsız dedi ki...

ya hadi niye hala vermediniz sonuçları

Adsız dedi ki...

laan iyiki bi sınav yaptınız bi açıklayamadınız .................

Adsız dedi ki...

hadi acıklıcaksanız acıklayın su sınav sonucunu sizde kurtulun bizde offff

Adsız dedi ki...

daha ne kadar belememiz gerekiyo yaaaa

Adsız dedi ki...

hadi ya açıkla sonuçları

Adsız dedi ki...

hadi açıkla şu sonuçları hüseyin hocam

Adsız dedi ki...

üfff halamı açıklanmadı bu sonuçlar yaaa hadi ama çatlicaz ha

Adsız dedi ki...

uff ben burda ölüyorum adamlar sınaw açıklıcah =/

Adsız dedi ki...

sınav ne zamn açıklanıcakkkkkkkkk sınavı yapmayı biliyosunuz ama açıklamaya gelince yok yapmayın kardeşim ozamn...

Adsız dedi ki...

herkesin yorumunu okudum hepsine teker teker katılıyorum hadi yaa çatlıycaz valla amma çok bekletiyorsunuz adamı

Adsız dedi ki...

ooooooooooooofo yeter ya hayatımıs beklemekle gectı anca bekledıolar madem yapmaın sınaw mınaw

Adsız dedi ki...

yaaa böyle işin ben heyecan yapmayın daha açıklayın uff:(

Adsız dedi ki...

ya açıklansın artıkşu sonuçlar çok heyecanlıyım hepimizin istedğigibi olur inşallah

Adsız dedi ki...

Hani Nerde Tercihler yawww Meraktan ÖLcem

Adsız dedi ki...

hadi be kardeşim ne sonuçmuş allah allah açıklayın da yüzleşelim şu kaderimizle

Adsız dedi ki...

gardas bu nasıl iş yawAW daha sınava felan girersem kaynanam olsun (amın)

Adsız dedi ki...

yaaaaaaaa açıklayın artık beee

Adsız dedi ki...

ya yeter hadi saat 10 oldu yaa açıklayın artık...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sakin relax relax

Adsız dedi ki...

hayy sizin a�kl�can�z s�nav sonucunaaa
yeter beeee

Adsız dedi ki...

SONUÇLARI AÇIKLAYIN YOKSA ...

Adsız dedi ki...

ulan hıyarlıkta üstünüze yok açıklanmıcaksa açıklanmıycak diyin niye milleti bekletiyorsunuz??

Adsız dedi ki...

offfff yaaa sabahtan berii bekliyorumm illaa bi engell çıkçakk yaaa ne biçimm işş bu yaaa offff a.q

Adsız dedi ki...

hala açıklanmadı ya...

Adsız dedi ki...

ya hadi atık sıkkıtınız ama saat geçiyo çabuk açıklayın arkadaşlar hepinizin umraım iidir ...

Adsız dedi ki...

zaten evde baskı var siz barı adam gibi açıklayın su oks tercih sonuçların......

Adsız dedi ki...

kardeşim meraktan catlıcaz zaman acıklanacak bu oks sonucları yeter ama

Adsız dedi ki...

ARKADASLAR SIMDI GORDUM SONUCLAR YARIN ACIKLANICAK MIS MEB DE

Adsız dedi ki...

sabır arkadaşlar bekleyelim biraz daha ama hiçbişeyin zamanında yapılmadığı kesinllikle doğru:)

Adsız dedi ki...

offf verna aaartk yaaaa

Adsız dedi ki...

olum.böylebi meb den ancak böyleiş beklenir.allah kahretsin.

Adsız dedi ki...

hadi ya meraktan çatlicam

Adsız dedi ki...

LAN BEBELER . ACIKLAYACAKSANIZ ACIKLAYIN LAN HIYARLAR SABAHTAN BERİ BEKLİYORUZ . DALACAM YA AÇIKLAYIN ÇABUK OLUN

Adsız dedi ki...

sabır arkadaşlar bekleyelim biraz daha ama hiçbişeyin zamanında yapılmadığı kesinllikle doğru:)

Adsız dedi ki...

ben sonuçlarımı ve nereye yerleştiğimi öğrendim.tekrar tekrar deneyin mutlaka açılacaktır

Adsız dedi ki...

gelecek sonuclara pek ınanmıyorum cunku bu sene dıploma notları yuzunden ortalık fena karıstı ama hayırlısı olsun herkez ıcın herkezın soledıgı gıbı yeter acıklayın su sonucları oksde ble bu kdr heycan yapmadım

Adsız dedi ki...

hadi ya ooooof meraktan ölücem

Adsız dedi ki...

aaaaaaaaayyyyyyyyyyyy çıldırcamm artık yhaaaa çabuk açıklansınn uffffffff uffffff:(:(:((

Adsız dedi ki...

sakin olun arkadaşlar türkiyede alışmak lazım böyle şeylere

Adsız dedi ki...

sınav yapmasını biliyonuz tamam iyi güzelde kardesim neden acıklayamıyonuz yeter yav bu ne

Adsız dedi ki...

açıklasanıza lan sonuçları
O.Ç

Adsız dedi ki...

bu ne kardesim ya

Adsız dedi ki...

nasıl iş bu yaaa 3 agustosa girdiğimiz dk itibaren açıklanması lazım a.q bu sınavı yapanında yaptıranın ta a.q

Adsız dedi ki...

Psycho dedi ki...

lan madem açıklamiicaksınız nie sınaw yapiosunz.e hadi sınaw yaptınız nie açıklamiorsunuz .. deli etmein lan beni hiyeyyytt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

açıklayın artık yeteerrrrrr!!!

Adsız dedi ki...

yaw ne kdr beklicez daha kanser olucam şimdi hem herkes beklio bi işi de tam yapın yaw

Adsız dedi ki...

ya gurban nezamn acıklıcan bu sonuclarıı yaaa bak sen acıklamıcaksan bırak men acıklayam

Adsız dedi ki...

Ya kesin bir saat neden söylenmedi. insanlar burda sabahtan beri bekliyor. tvler deseniz kendi halinde hiç açıklama yapan yok. magazin haberi olsaydı bakın nasıl her kanal muhabiri sabaktan akşama kadar o sanatçı senin bu sanatçı benim peşlerinden koşuyorlardı. Eğitime verilen değere bakın. hıh buna da değer denilirse artık...

Adsız dedi ki...

A.q şerefsizler sabahtan beri beklioruz hadeeeeeee

Adsız dedi ki...

stresten ishal oldummmm açıklayın artık lennnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

ööööööööfffffffff yeter boşuma mı beklioruz

Adsız dedi ki...

ya ne biçim iş bu bişeyide doğru ddüzgün yapın ya satte vermemişsiniz kaça kadar beklicezz:@

Adsız dedi ki...

stersten ishal oldum açıklayın lennnnnnnnnnnnnn...

Adsız dedi ki...

ya alt tarafı bi sınav soruları yanlış çıkar yok yanlış hesaplanır başı bi hata sonu bi hata aq ya her tarafında bi sorun var açıklanmıcaksa sölede beklemyelim :!!!!!

Adsız dedi ki...

ya ne bu ya kaç saattir beklioz açıklayın hadi aaa

Adsız dedi ki...

Yha Nasıl Bişey Bu Herkes Saat 10 dedi daha açıklanmadı sınav sonuçları açıklanırkende böyle olmuştu neyse blog'un Sahiplerine Çok Teşekkürler Süper Bi Blog Bnce

www.teknocix.com

Adsız dedi ki...

ya ne biçim iş bu ya kaça kadar beklicezz en azından onu söleseydnz ben böyle işin....

Adsız dedi ki...

ya bebelaklar acele etmeyin açıklanacak işte ya hiç açıklamazlarsa he bide kendinize çok güveniyonuz heralde sonuçu ögrenip ne bok yiceksiniz

Adsız dedi ki...

........

Adsız dedi ki...

ya cidden be abicim ağaç olduk burda sonuçları werinde kaderimizle yüzleşelim. sıktı böle beklemek. bari sınawı yaptınız sonuçları da açıklıyoz dediğiniz zaman açıklayın ya...

Adsız dedi ki...

of be sıktınız ama ne bekliounuz açıklayın hadi ..ulan sizin...

Adsız dedi ki...

ulan bunlar sonuçları bizden mi kıskanıyorlar hjadi ama uykusuz kaldım bütün kader arkadşlarıma katılıyorum

Adsız dedi ki...

ne acıklmıynz be kabak tadı werdi artk insn bu kadar bekletilmz be beceremyceksenz haber wern

Adsız dedi ki...

ya arkadaş bu ne eziyet 1 sene boyunca çektiğimiz çile yetmedimi

Adsız dedi ki...

ya bizim sınav sonuçlarımızı bizden saklıyolar.ölüm bile bundan daha erken gelir.

Adsız dedi ki...

ya ne zaman açıklancak şu sonuçlar ya bıktım ama

Adsız dedi ki...

ama hadi sıktınız insanı açıklayın gitsin

Adsız dedi ki...

iyi bir sınav yaptınız hani şonuçççççççççççççç nerdeeeeeeeeeee nerdeeee diyom

Adsız dedi ki...

hadi ama burada ağaç olduk ya hala sonuç falan yok bu ne ya bıktım ama ne zaman gelecek sonuçlarrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

madem 10:50 de açıklancak neden hala açıklanmadı yaaa

Adsız dedi ki...

sabahtan beri bekliyoruz ya nerde bu sonuçlar offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Adsız dedi ki...

ooooooooffffffff sabahtan beri bekliyoz yaaaaaaaaa hadi yaaaaaa acıklayın şu sonuçlarıııııııııııııııııı

Adsız dedi ki...

ii bir sınav yaotını hani şonuçları nerdeeee nerdeeee diyom nerde

Adsız dedi ki...

hadi artık ya

Adsız dedi ki...

yha uff önce 10.30 da acıklanıcak dedinis sonra 10.50 ye cevirdinis beklemektn sıkıldım ama burda bi sürü bekleyen insan var seçim var die de ertelendi zaten..

Adsız dedi ki...

sıktınız yaaa öfff patladım sonuçları gelecek sene umarım verirsiniz

Adsız dedi ki...

yha uff önce 10.30 da acıklanıcak dedinis sonra 10.50 ye cevirdinis beklemektn sıkıldım ama burda bi sürü bekleyen insan var seçim var die de ertelendi zaten..

Adsız dedi ki...

ya şimdi açıklansın sonuçlar yada sonsuza dek açıklanmasın ya yeter bıktım beklemekten yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

bu sınav bişeye benzemedi

Adsız dedi ki...

yaaaa üfff verin artık şu sonuçları öldük yaaaa

hala niye vermiyosunuz

Adsız dedi ki...

ya yeter başlıyacam ha açıklayacaksanız açıklayın açıklamayacaksanızda bizi bilgisayar başında bekletymeyin akşama kadar burdamı bekleyek yeter yaaaaaaaaaaa nie açıklamıyonuzzzzzzzzzzz

Adsız dedi ki...

yaaaa saat 9 dan beri bekliyoruz 10 oldu yok 11 oldu yok 11 30 a geliyor saat yine bişey yok hayırdır ne oluyor çatladık burda sinir krizine girdim ne yerleştirmeniz varmış hadii hadii yeterrrrrrrrrrr artıkk açıklayınn yaaaaaaaaa:S

Adsız dedi ki...

bu sınav bişeye benzemedi

Adsız dedi ki...

kankalar hepiniz haklısınız walla saat kaçtan beri beklioz be:)

Adsız dedi ki...

uffff yeterr beeee sabahtan beri ağaç oldum kök salcam yakında...........!!!!!!

Adsız dedi ki...

ya ne bu ya nedeen açıklamıyonuz evde yatacanız yerde gelinde yayınlayın be kardeşim hepiniz haklısınız gardeşler!!!

Adsız dedi ki...

bende hepinize teker teker katılıyorum böyle saçmalık görmedim hala yok sonuçlar meraktan çatliçammmmmm..........

Adsız dedi ki...

YA YETR BE YETER BUNE YA İİLLA BÖLE YAPMAK ZORUNDAMSNIZ BEKLEMEKTEN SIKILDIK ARTIK SİZİN YAPACAINZ İŞN A.q

Adsız dedi ki...

ya açıklayın artık şu sonuçları
ölücem

Adsız dedi ki...

ben bu meb in a.q zeynep ben

Adsız dedi ki...

ya sabahtan beri beklios gözlerimiz agırdı ekrana baka baka ne bu ya sınav sınav deılkı snkı otobüs duragı bekle sıra gelsin kardesımm yha arkadaslar beklemek kaderimissss!!!!!!

Adsız dedi ki...

bunlar açıklayana kadar biz burda ölecezya sonuçları açıklayın hem biz kurtulak hemde siz kurtulun bu sonuçtan msn adresim selim_1322@hotmai.com dur

Adsız dedi ki...

hadi artık ya ayılıp bayılıoz burda sizin keyfinizimi beklicez aksama kdr........

Adsız dedi ki...

hadi ya bekle bekle nereye kadar bugün açıklanacak dediniz hala devam edio diosunuz yaaa...

Adsız dedi ki...

hadi ama güya 10:00 acıklanıyodu sonuclar

Adsız dedi ki...

Hadi kardeşim cuma vakti yaklaşıyor yaw...

Adsız dedi ki...

HERKEZİN YORUMUNU OKUDUM VE HERKEZE KATILIYORUM NE BİÇİM DEVLETİMİZ VAR YA BİZİM

Adsız dedi ki...

hadi yaw bu ne biçim sorumsuzluktur açıklayın artık beni seç beni:D

Adsız dedi ki...

kaç tane mail attık neden yayımlamıyorsunuz?aney ben GARİPMİYEM

Adsız dedi ki...

bende hepinize katılıyorum arkilerim çatlıycam yaa ama yok bugün wermicekler galiba 5e kadar kesin açıklanır yazıo ama hiç sannetmiorum bn inş herkes istediği yere gider hayırlısı neyse olsun

Adsız dedi ki...

oks bitti kurtulduk dedik ama yanılmışız daha çekicek çilemiz varmış

Adsız dedi ki...

SAYIN ARKADAŞLAR MİLLİ EĞİTİMDEN YAPILAN BİR DUYURUYA GÖRE BU TERCİHLERİ YAPAN SİSTEM ÇÖKMÜŞ YERİNE YENİSİNİ KURMUŞLAR FAKAT KARIŞIKLIK OLMASIN DİYE SON KONTROLLERİ YAPIORLARMIŞ BUNU N İÇİN SAAT 3 TE AÇIKLANACAKMIŞ EVET ARKADAŞLAR YAVAŞ YAVAŞ NE BİÇİM Bİ DEVLETİMİZ OLDUĞUNU ANLIYORUZ SANIRIM HEPİNİZ İÇİN HAYIRLISI OLSUN BU DEVLETTE BİR KENDİNE GELSİN ARTIK BU SENE HAYATIMIZLA OYNADILAR HALA MİLLETVEKİLLİĞİ PEŞİNDELER BUNUN HESABINI VERECEKLER ELBET...

Adsız dedi ki...

açıklayın artık şu sonucu isterseniz pc başına yatak kuruyim yeter bıktık artık arkadaşlar inşallah istediginiz yerler çıkar çıkmazsa üzülmeyin hayat devam ediyor.

Adsız dedi ki...

ya nedir bu milletti bekletiolarr sabahtan beri bekliorumm kardesşmin sonucuna bakmak için yuh yani insan biras sorumlu olur millet bu kadar beklio yaa

Adsız dedi ki...

tc'mi yazdığım halde sonuca ulaşamıyorum. Ne yapmalıyım?

Adsız dedi ki...

artık yeter yaa sayfayı boşaltında bizde görek yoksa kafayı yiyecem

Adsız dedi ki...

ohhh be sabahtan beri bekliyodum .Sonunda sonuç belli oldu .Oleyyyyyyyyyyyy Boğazlıyan Anadolu lisesi bekle ben geliyorum.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hepimizin gözü aydın yaw hele şükür açıklandı....

Adsız dedi ki...

bende İzmir fen Lisesine gidiyorum :)

Adsız dedi ki...

en gec 5 te aciklanir dediler saat 6 bucukta orendim su ise bak yhaaa site cokuyomus az daha arkadaslar hepimiz icin hayirli olur insallah sonuclar

Adsız dedi ki...

2007 oks çok berbattı hele matematik ve fen çok zordu birde 160ın üstünde puan almama rağmen kazanamadım oks yi kaybaden arkadaslarım adına milli eğitim bakanlığına isyan ediyorum arkadaslar üzülmeyin 2.tercihte belki bi yerler tutturursunuz boş kontenjanı olan okullar olur elbet 2007 oks iptal edilmeli daha fazla kimsenin canı yanmamalı üzülmeyin arkadaslar bol bol dua edin belki kazanırız ben çocuk gelişimini okumak istiyorum insallah kazanırız

Adsız dedi ki...

BEN İMAMHATİP LİSESİ ÖĞRENÇİSİYİM80 KÜSUR POANIM KIRILDI BUNA RABEN TERCİHYAPA BİLEÇEĞİM KADAR PPUANIM VAR BEN BUŞARTLAR ALTINDA İSYAN ETMEDİM HAYIRLISINI DİLEDİM SONUÇ LAR GEÇ çık lanıyorsa bun dada bir hayır vardır SABREDİN

Adsız dedi ki...

allah yardımcınız olsun

Adsız dedi ki...

Ben kazanamadım meslek lisesine gideceğim inş ordan bir meslek sahibi olurum.. kazananlara tebrik ederim kazanmayanlar canını sıkmasın herkse kazanacak diye bir şart yok...

Adsız dedi ki...

Ya Bende Kazanamadım Arkadaslar Ama Puanım Mesleki Anadoluya Yettiği İcin Oraya Gideceğim Kazananları Tebrik Ederim Umarım Bu Sonuclar Herkese Hayırlı Ve Ugurlu Olmustur:(

Adsız dedi ki...

ya ne yapmaya çalışıyosunuz yaa...
biraz daha beklersem kalpten gitcem...:S
yaw noolur acele edin yaa
aile baskısı bi yandan siz bi yandan bıktırdınız hee:@

Adsız dedi ki...

açıklandı sonuçlar ne oldu:s ayy!!açıklayın açıklayın diyip duruosunuz!off:@şimdi bnde 2.tercihleri bkliorum...onada 2gün var..bekl bekle..okuyamadan bekleöekten yaşlancas yaa:@:@

laz dedi ki...

ya ben de oks yerleştirme sonuçlarını merek ediyorum

Adsız dedi ki...

bende 2. tercih sonuçlarını bekliorum okullarda konttejyan doldu siz hala açıklamadınız sonuçlarııı

Adsız dedi ki...

kafayı yedirtirsiniz siz adamı ha zzaten sinirliyim halla halla yaaçıklayın artık