2007 ÖSS TERCİH SONUÇLARI

ARKADAŞLAR SONUÇLAR BUGÜN SAAT 10.00 DA AÇIKLANIYOR.HERKESE HAYIRLI OLSUN


BASIN DUYURUSU
(15.08.2007)

2007-ÖSYS Merkezi Yerleştirme Sonuçları

17 Haziran 2007 tarihinde yapılan 2007 Öğrenci Seçme Sınavı (ÖSS) ile 24 Haziran 2007 tarihinde yapılan Yabancı Dil Sınavı (YDS) sonuçlarına göre yükseköğretim programlarına merkezi yerleştirme işlemleri tamamlanmış olup, sonuçlar 16 Ağustos 2007 Perşembe günü saat 10.00’dan itibaren İnternetten öğrenilebilecektir. İlgili adresler aşağıdadır.

Yerleştirme Sonuçları ve Kayıt işlemleri ile ilgili Basın Duyurusu da aynı saatte ÖSYM’nin İnternet sayfasında yer alacaktır.

Kamuoyunun bilgisine sunulur.

Prof. Dr. A. Ünal YARIMAĞAN
Başkan

İnternet Adresleri:

http://osys.osym.gov.tr

http://osys2007.osym.gov.tr

WAP Adresi:

http://wap.osym.gov.tr







2007 ÖSS YERLEŞTİRME SONUÇLARI buradan açıklanacaktır
2007 ÖSS YERLEŞTİRME SONUCU
öss tercih sonucu, öss 2007 tercih sonucu

782 yorum:

1 – 200 / 782   Yeni›   En yeni»
Adsız dedi ki...

bende tam bilmiyorum fakat 20 temmuza kadar açıklanır siz en iyisi devamlı takip edin bende ediyorum..

Adsız dedi ki...

kardesler bence pazartesi acıklanır sonuclar basarılar

Adsız dedi ki...

ne zaman açıklanacak sonuşlar yaww insanlar bu kadarda yıpratılmaz

Adsız dedi ki...

açıklansın kardeşim artık şu sonuçlar.ömrümü yediniz yahu..13 ünde bekliyorum.işim gücüm var canım..ben bu kadar uzun bekleyemem ki...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yeni tercih verdik en az 5 gün geçmesi gerek

Adsız dedi ki...

ya ben bu ülkenin bi bireyi olarak yapılan sorumsuzlukları kınıyorum sınava girmek bi dert,tercih yapmak bi dert,yerleştirmeyi öğrenmek başka bi dert,hadi yerleştirildin okuması tekrar başka bi dert ALLAH HEPİMİZE SABIR VE KUVVET VERSİN (bol şanslar)

Adsız dedi ki...

bu yaşta kalp başladı bu kadarda olmaz ki!!!!işkence gibi...

Adsız dedi ki...

arkadaslar sabredelim ki bu işin sonu SELAMET olsun dimi sabır!!!

Adsız dedi ki...

SAYIN ÖSS TERCİHLERİNİ YAPANLAR AYIN 20 SİNE KADAR AÇIKLANIR İNŞALLAH AÇIKLANMASSA HACETTEPE GELSE BİLE GİDEMEM

Adsız dedi ki...

ya yeter bu ışkence ya söyleyın ne zaman acıklayacagınız delı ettınız ınsanları.bır zaman verın barı ona gore herkes beklesın ne olcagı bellı olmyan bır sonucu beklıyoruz. sistem sacma , sınav sacma , acıklanması sacma her bırseyı sacma bu osym nın

Adsız dedi ki...

ya yeter artık acıklansın sınavdan daha cok steres yarattı su tercıh olayı bu ne ya kurtulalım artık su işkenceden ömrumden 5 yıl gectı valla...

Adsız dedi ki...

en geç bu cuma açıklanır bence çünkü okslerden bi hafta sonra sınava girdik bi hafta sonra yaptık tercihlerimizi sonucunu da bi hafata sonra ögreniriz...

Adsız dedi ki...

ya hoca siz bizi meraktan öldürcekmisiniz ya bu kadar da olmaz ki bende kalp var ama lütfen yani...:)

Adsız dedi ki...

sayın arkadaşlar sinire strese hiç gerek yok ne yani biri ordan aman açıklansın uffff ne zaman açıklanacak ya ne biçim sisitem bu yok bilmem okuması başka bir dertmiş ne bu yani ben sizin yzdıklarınızı okuyunca sinirlendim valla bekleyin en geç ayın 20 sine açıklanacak bu kadar uzatmaya gerek yok ve laf olsun diye böyle saçma sapan şeyleri yazmaya da...

Adsız dedi ki...

gerçekten çok saçma...bilgisayar konusunda mesleki eğitimim var ve hesaplamalarıma göre standart bi bilgisayarla dahi gönderilen tercih listeleri ortalama 3 ile 4 gün arasında hesaplanabiliyor.bu nasıl bi saçmalıktırki...bunları tek tek kontrol edicek haliniz yok!!!insanları ne die bu kadar bekletip aptalca işler yapıyosunuzki...

Adsız dedi ki...

összedeler sonuçlar 15 agustosta açıklanacagını tahmin ediyorum bütün összedelere başarılar diliyorum

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bırakın da hemen açıklanmasın yoksa gene sıralama hataları falan yafarlar.Bu ülkede ne doğruki bizim de belimizi eğrilttiler.Sitem etmek anlamsızz

Adsız dedi ki...

hayır mesele erken felan da olması değil kesin bi tarih verseler keşke bole kafayı yemeyiz

Adsız dedi ki...

evet bencede ne zaman açıklanacağnı bilmioruz öle beklioruz neyi beklediğimizi bilmeden ve buda çok berbat bir durum.

infaz ve sorgu dedi ki...

ULAN SİZ VAR YA BATIRDINIZ BU ÜLKEYİ BU ÜLKENİN COCUKLARINI.OYNAYIN BAKALIM DAHA NE KADAR OYNAYABİLECEKSİNİZ YARIN BİR IRAK OLACAK BU GZÜZELIM ÜLKEM BOMBA SESLERIYLE UYANACAK KUNDAKTAKI BEBEK.....
UMRUMDA DEIL ARTIK SINAV TERCIH BITIRDINIZ BENLIGIMIZI SIZDEN KORKAN SIZIN GIBI OLSUN.....

Adsız dedi ki...

ösym sana sesleniorum atık şu sınuçlar açıklansın walla sınawa hazırlanmak bu heywcandan daha kolaydııı siz birazda bizi anlayın lütfenn...
bu sınaw hayatımız çabuk olunn

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu heyecanın tadını çıkarın bundan sonra sadece okula kaydolma derdi war (allahım lütfen odtü iktisat olurrrrrrrr dayanamıyorum bu heyecana kalp krizi geçircem)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar dunyanın sonu degıl ya herkezın hakkında hayırlısı bende sabırsızlıkla beklıyorum byeeeeeeeeeeeeeee

Adsız dedi ki...

yaww çok komikksiniz bende heyecanlıyım ama kalp krizi filan yazmışsınız ya allah iyiliğinizi..
ama olabilir ya bak ben dün gece kazandım diye rüya gördüm sabah kalbim küt küt atıyordu ama kazandığım yerde bi sorun var ben orayı tercih etmemiştim ki yawww

Adsız dedi ki...

ya arkaDaşLar şurDa taş çatLasa 10-15 gün giBi bi süre kaLdı ayLardır BekLediniz biras daHa bekLeyin hem ne DemişLer "saBrın s0nu seLamet"....

Adsız dedi ki...

2007 öss tercih sonuçları biran önce açıklansa iyi olacak çünkü beklemek çok sıkıcı bence 14 ağustosta açıklanacak gibi geliyo ya bakalım inşallah herkesin gönlüne göre olurrr...

Adsız dedi ki...

sonuçlar tahminime göre 16 ağustasta belli olur. Herkese sabırlar...

Adsız dedi ki...

yaw kardeşim öss bizim ömrümüzü çürüttü yeter artık şu sonuçları açıklasınlar.bence 15'inde açıklarlar.neyse beklemeye devam...

Adsız dedi ki...

YA BIRAKIN BU AYAKLARI OKUYUPTA NE OLCAKSINIZ KOSKOCA BİR DİPLOMALI ASALAKLAR ORDUSU SİZ İYİSİMİ BİR MESLEK SEÇİN ŞİMDİDEN O ALANDA GELİŞİN GÖRCEKSİNİZ DAHA İYİ YERLERDE OLACAKSINIZ

Adsız dedi ki...

ya biran önce açıklansın bekle bekle nereye kadar yada bi tarih werin ona göre bekleyelim biz ha bu gün ha yarın die beklioruz olmuyo wallaaa

Adsız dedi ki...

ösym dur sesimizi.zaten birsene boyunca çektiğimiz yeter acıda sonuçalrı erken açıkla bari bitsin bu bekelyiş

Adsız dedi ki...

ösym duy sesimizi.açıklaıyn şu sonuçları bir an evvel.yazık bu gençliğe zaten sınava hazırlanırken yeterince yıprandık lütfen ama...

Adsız dedi ki...

turkıye be abi yarın açıklansa şaşırmam beklein bnce açıklancak 22 sinde dedıler puanlar gelcek 12 sinde geldi saçmalıın arka ayaa :D cumaya kalmaz kanımca ama bı bakarsın 30 unda acıklanmıs turkıyede hıcbısey zamanında olmas ya erken ya gec.her turk gencı gbı beklein muhtaç oldunuz sabır gucu damarlarınızdaki asil kanda:D

Adsız dedi ki...

yeter artık yaa bu ne işkencee!!bı rahat uyku uyuyamıycakmıyz!!grdik cıktık halaa yıpranıoruzz!!lütfen artık sabretcek bı gunum bıle kalmadı!!belirsizlikler içnde yasamktan yoruldum!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

bende cok heycanlıyım artık hergece rüyamda üniversite görüyorum ama napalım ösym'ye karşı boynumuz kıldan ince sabretmek lazım.inşallah da sabretmemize değer.herkes için en hatırlısı olsun yinede gazi olursa çok fuuuuuuuu olur...

Adsız dedi ki...

insanı sabırdan çatlatıyorlar bizleri sinir hastası yapıyorlarr sonra ülkenin geleceği sizlerin elinde gençler diyorlarr yazık oldu..

Adsız dedi ki...

ya ben bu sistemi getirenlere teessüf ediyorum artık ya ömrümü yediniz ömrümü canıma okudunuz insafsızlar fen lisesi mezunuyum ve 3 senedir sınava tekrar giriyorum hep sınav zamanı bi aksilik çıkıyor yeter ya yeter 3 saat için 3 yılımı aldınıuz benden kim verecek bunun hesabını?? öbür tarafiı da var bu işin hiçç merak etmeyin siz... ah siz ah ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh............

Unknown dedi ki...

15 Ağustos büyük ihtimalle

Adsız dedi ki...

sınava hazırlandık psikolojik destekle sınavdan çıkt5ık yine bi psikolog ve yine bekliyoruz tablo yine aynı bekleyişteyim ve yine psikologlarda yeter artık sabır sabır sabır taşı olduk zaten sistem bi alem bir an önce açıklansada artık gelmedyse bi yer tekrardan çlşmalara koyulalım dmi ama

Adsız dedi ki...

ya bir an önce açıklansa da biz de yaşantımıza ona göre bi yön versek fazla bekletmezler umarımm

Patates Ekmek dedi ki...

oof ya açıklansında ona göre akademi sınawwlarına gircem ya insan ne zaman açıklanacağnı sölemez mi bu ne sorumsuzluktur ya!

Adsız dedi ki...

yaaa aslında sizi anlamıyorumm çocuklarr yaa bende tercihh yaptım ama hiç merak etmiyorum nasıl olsa çıkmayacak:) sabı sabır acele işe şeytan karışır yaa okadar beklediniz şimdide bekleyin GELECEĞİN PSİKOLOĞU OLARAK iii morel olmuştur inş

Adsız dedi ki...

ya yeter ama açıklansın artık da kurtulalım bu bun alım ortamından yeter ama büyük bi ihtimal pazartesi açıklanması bekleniyor hepinize sewgiler*_*

Adsız dedi ki...

öss tercih sonuçları açıklanma tarihi bize internet aracılığıyla duyurulsun ya kısa sürede

Adsız dedi ki...

YAV KARDESIM NEDIR BU TURKIYENIN HALI HAYATIMIZIN HER ANI SINAV NE OLACAK BU GENCLIGIMIZIN HALI DUYUN GORUN DE HALIMIZDEN UTANIN NERDE TAYIP NERDE BAYKAL NERDE SEZER SOYLEYIN BIZE BU GENCLIGIN HALI NE OLACAK HA NE OLACAK

Adsız dedi ki...

hadi aciklansin

Adsız dedi ki...

ösym nın en ıyı yapabıldıgı sey bekletmek arkadaslar o yuzden :) bız ne desek bos onların umrunda olmuyo

Efendy dedi ki...

açıklayın teter ya ayın 15 inde askerlik muayenesi son gün bende öss sonuçlarına göre karar vericem ama böle giderse kaçak duruma düşücez hadi bakıyım hayırlısı

Adsız dedi ki...

aaaaaaaaaaa yeter hakkatten yeter bea!!! ne bu açıqLayacaqsanıs açıqLayın kardişim.herkesin işi gücü war yha!!! hayır yerLeşemediyseq bisde ona göre hareket edeces yha!!!

Adsız dedi ki...

yaaa yemişim sınavıda tercihide bekle bekle nereye kadar sömürüyolar bizi kanımızı eme eme kan kalmadı bu yaşta kalp,
panik atak ,tansiyon, hipertansiyon dedem bile daha sağlam olduu ne diyim allah razı olsun ömür dünyada görüşürüz inşallah sizede allahtan sabır ve sağlık dileklerimi iletiyorum GEÇMİŞ OLSUN.....OFF OFFFFF

Adsız dedi ki...

ya benim en son tercihimle aramda 4 bin kişi var. gelme ihtimali var mı?

Adsız dedi ki...

ya öss ye mi girdik işkenceyemi belli değil.beklemek işkenceden de beter yeter artık açıklayın şu sonuçlarıda bitsin bu anlamsız bekleyişşşş.daha bu yaşta bu işkence fazla değilmi sizcedeeeeeee

efe dedi ki...

arkadaşlar tercihler hepimiz için hayırlı olsun inşallh istediğiğmiz yerler gelir bence 20sine doğru açıklanır

Adsız dedi ki...

Fazla meraka gerek yok arkadaşlar kazanmışsanız kazanmışsınızdır ,kazanamamışsanız kazanamamışsınızdır ha iki gün önce ha iki gün sonra bu arada ben MERVE

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar sıkmayın canınızı bu sisteme inat gülümseyin diyorum ben saçma sapan çocuk soruları sorup böle puan karmaşası yaratanlar utansın sizin vicdanınız rahat olsun biz elimizden geleni yaptık herkese bol şans_nilllll

Adsız dedi ki...

ya bu ne kadar saçma bı sıstem ya

acıklama tarıhı neden onceden bellı etmıyonuzkı mılletı heyacanda bırakıyınoz .ben sınvda heyacanlanmadım ama bu tercih sacmalıgı benı tam bı strese soktu

Adsız dedi ki...

ewet ya bu ne herkes sabırsızlıkla beklıyor.herkesin işi gücü var ona gore ayarlayacaklar kendilerini.ben sınavda bıle bu kadar heycanlanmadım

Adsız dedi ki...

bu öss bizi yedi bitirdi ve doymadı yemeye devam ediyo.bütün összedeleri olarak hepimiz haklıyız hiiiiiiiiiççç demeyinki saçma filan siz gelin bekleyin bakın nası oluyo ne zaman açıklanıyosa açıklan sın artık herkesin canına tak etti vaallla....

gebze çarşı dedi ki...

YAAAAAAA kardeşim şu sonuç ları cuma günü açık lasanız olmaz mı ya adamı çileden çıkar mayın yawwwwwww

shake ıt up şekerim dedi ki...

sevgili osym şu sonuçların açıklanması konusunda bir açıklama yapsanız bunca genç insan bu internet sayfası başında stres çekmiycek ve gününde saatinde öğrenip rahatlıyacaklar.bir an önce açıklamada bulunursanız çok sevinirim.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar size birşe soracağım ben eşit ağırlıktan hazırlandım ve sıralamam 103bin istabul üniversitesi bilgi ve belge yönetimini istiyorum onunda sırası89binlerde sizce gelme olasılığı nedir birde arkadaşlar hani bu sene baraj sıtıntısı olmasın diye tek testten 0.5yapan kişilerin puanları hesaplanıyorduya ben düşünüyormki önümde birçok sayısalcı ve sözelci vardır benim o halde şansım yüksek sizceee_?bana bi fikir verirmisin kafayı yedim şu sonuçlar açıklanana kadar çevremdeki herkese çatıyorm stresten kib by

boxsor-hakan dedi ki...

kardesim sayın abilerimm acıklayacaksanız acıklayın sunu maclar baslamadann yerleselim

aga dedi ki...

ya arkadaşlar açıkcası ben merak etmiyorum gece fırında çalışıyorum gündüz yatıyorum aklıma bile gelmiyo siz de böyle yapın böyle hayat daha güzel

Adsız dedi ki...

YETER BE ARTIK KAZANDIK AYRI BI DERT BIDE TERCIH SONUCLARINI BEKLEMEK AYRI DERT BEEEEEEEEEE YETER BEE

Adsız dedi ki...

ya bu ne bu böyle açıklayacaksanız açıklayınn.insanı şimdiden soğutuyorsunuz üniversiteden gidmiyorummmm lannnnnnn....

Adsız dedi ki...

alalh allah açıklayın kardeşim bu ne bu ya şimdiden soğudum gitmiyorum lan üniversiteye neyse kibakın bay bay

Adsız dedi ki...

ya bide bi şey diyecem ben eşit ağırlıktan 345 aldımmmmm ama hala kuşkuluyum kardeşim işleri belli olmuyorki bunların balsana bi açıklamadılar tercih yaerlaeri ni neyse kibakın hepinizi seviyorummm mustafa yozgatlıııııı

Adsız dedi ki...

MUSTAFAAAA...kardeşim kalbim var adamı hasta etmeyin bu ne bu yaaa allah allah tansiyonum eksilerde kanım pırtılaştı valla benim bi ninem var 90 yaşında ben den sağlam şu anda tabiki sağlam olacak biz bekleye bekleye mayasır olduk allahımmm ya neyse herkese sabırlı olmasını diliyorum hepinizi seviyorum yozgatlı mustafa kralcan_66@hotmail.com

ramazan dedi ki...

ya acıklasınlar artık dayanacak hal kalmadı ruyamda kazandıgı goruyom ınsallah ruyam gercek olur..

Adsız dedi ki...

bizi yeterince yordular saten bide sonuç için bukadar bekletilir mi? sçim kaçgün sürdüki sonuçların açıklanması bukadar uzuyooooooo................

Adsız dedi ki...

arkadaslar kafanıza takmayın bu osymdeki arkadaslar '^alınlarının akıyla'^ :) cıkarlar bu tercih sonuclarının içinden de ALINLARININ AKIYLA :) feneri sampiyonluğu gibi AK

Adsız dedi ki...

arkadasıma katılıyorum devlet içinde devlet bu OSYM derin devlet filan ayak devlet derinse bunların yuzunden hakkımızda hayırlısı olsun arkadaslar Allah gonlunuze gore versin

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu ösym biz gençleri hiç takmıyo. açıklasınlar açıklayacaklarsa artık

Adsız dedi ki...

yhu kardeşim ömrümü yedii bu türkiyedeki sorumsuzlar bu kadarda olmaz yaa.. hadi açıklamadınız ne zaman açıklıcağınızı neden belirtmiyosunuz bu kadar zormu bu iş yani çıkıpda bi tarih belirtmek zormu bu kadar sorumsuzluk yok ya hiç bi yerde bekleyen binlerce insanı düşünmemezlik ahhh ahh.!!bide ankarada su yok 5 gündür ahhh sabır taşı olsa çatlar..neyse ALLAH sabır versin herkese..

Adsız dedi ki...

amaaan ben bıktım bu sınavdab 3. girmem yeter ya evlencem artık

Adsız dedi ki...

yahu bu ne sorumsuzluktur boyle yaa adamara baksana ne zaman açıklayacaklarını dahi soylemiyolar türkiyeyi bunlardan arındırmak lazım ama nasıl olcak bilmiyorum..bekleyen binlerce kişi var ama kimse çıkıp bi zaman vermiyo sanki herkesin tek derdi öss kardeşim milletin hastalığı var bilmemnesi var..yoq artık sinirlenemiyorum bile sabır taşı olsa çatlar ankarada 5 gun dur su yoq..bekle babam bekle hayatımız boyle boş zamanlarla dolu işte...bekleeeee!!!!

Adsız dedi ki...

Ey Türk gençliği !
ne zaman açıklayacaklarını herhalde onlarda unuttular
ama bi yere kadar beni sinir etmesinler


BURDURLU ömerrr

Adsız dedi ki...

Ey Türk gençliği !
ne zaman açıklayacaklarını herhalde onlarda unuttular
ama bi yere kadar
beni sinir etmesinler lütfen ama haaaaa kızdırmayın lütfen ama genede siz bilirsiniz.


BURDURLU ömerrr

Adsız dedi ki...

arkadaşlar valla napalım kaderimiz bu heralde bekleyecez çaresi yok kimse sesimizi duymuo yaww

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar ne bu hız böle biraz sabırlı olun :) bu kadar beklemişken bir kaç günün ne zararı olcakki :) sizden biraz daha sabırlı olmanızı bekliorum (bu arada ösym nin üyesi filan değilim ha :D))hadi kib by

Adsız dedi ki...

walla arkadaşlar Allah hepimize sabır versin. bunların ne yapacagı bellı olmaz bakarsınız yarın acıklanır sora bi haber yanlışlık olmuş kusura bakmayın diyede bi haber daha. hayır anlamadığım bişey var zaten tercihler bilgisayarlar tarafından otomatik olarak yapılmıyomu ki zaten herkes tercihlerini internet aracılığıyla yapıyo. onlar hiç bişey yapmadan zaten herşey oluyo ama neden bu kadar uzatıyolar anlamıyorum. inanın stresten saç kalmadı artık bende ya:(

Adsız dedi ki...

walla arkadaşlar Allah hepimize sabır versin. bunların ne yapacagı bellı olmaz bakarsınız yarın acıklanır sora bi haber yanlışlık olmuş kusura bakmayın diyede bi haber daha. hayır anlamadığım bişey var zaten tercihler bilgisayarlar tarafından otomatik olarak yapılmıyomu ki zaten herkes tercihlerini internet aracılığıyla yapıyo. onlar hiç bişey yapmadan zaten herşey oluyo ama neden bu kadar uzatıyolar anlamıyorum. inanın stresten saç kalmadı artık bende ya:(

Adsız dedi ki...

SLM ÖSS MADURLARI ENİNDE SONUNDA BU SINAV SONUÇLARI AÇIKLANACAK BARİ TERCİHLERİMİZDEN BİRİ GELEREKTEN AÇIKLANSIN HİÇBİRİMİZ MADUR OLMAYALIM AMA ARTIK BU BEKLEYİŞ ÇİN ,İŞKENCESİNE DÖNDÜ

Adsız dedi ki...

heyyyyyy ne oluyo size ya yüzmüş yüzmüş kuyruğuna kadar gelmişiz bir kaç gündür beklioruz die ösym ye pesmi edicez :( lütfen böle yapmayın siden biraz daha sabırlı olmanızı istiorum yenik düşmeyin:D:D:D

Adsız dedi ki...

arkadaşlar en az bende sizin kadar heycanlıyım ve tahmin ediyorum ki en geç 17 ağustosta acıklanır

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben her halukarda evden ayrılıyorum ya üniversiteye yada askere hadi allah sabırlar versin

Adsız dedi ki...

allah kahretsin yau ya ben demin bi yorum yolladım onu onaylama :D tarih yanlış komple bide abimin adını kullandım keser beni :D

Adsız dedi ki...

walla bekliok ne zaman açıklanırsa acıklansın

SeRkAn dedi ki...

öss yedin bitirdin beni beaaa ne bu yhaaa 10 yıllık ömrüm gitti sayende... bi sınav kaygısı bi tercih derdi bide bu çıktı başımıza bekle bekle öldük bi yerlere yerleşcez diee artık açıklanda kurtulalım...sayende saçlarımıza aklar düştü beklemekten bu devletin işi iş deil abim yhaa... ne diim bn daha arkiler valla allah hepimize sabır versin böle gidersede açıklancağı yokk bu tercih sonuçlarının biz çok beklerizz..:-)

Adsız dedi ki...

sorun herkesin de sitem edip ah ile belirttiği gibi sorun olan sonuçların ne zaman açıklanacağı değil, belirli bir tarih verilmeyip burda tıbbi müdahele gerektirecek denrece bir çok gencin hayatıyla oynanmasıdır.. bre aymazlar, uslanmazlar suyu sıkılmış limon ve suyu fazla gelmiş pirinç pilavı kıvamlı lapa yaptığınız kafalardan ne beklersiniz... ne olacak bu milletin geleceği, hiç mi düşünmezsiniz..uyanın artık!!

ayşe bacı...

nazom dedi ki...

ya abicim öldük meraktan bi açıklansada kurtulsak ehhhhh bide ilk kez tercih yapıyoruz onunda hetecenı var ailem daha heyecanlı toptan ölecez meraktan nüfus müdürlüğü göbek atar artık öss heyecanı yüzünden nüfus düştüüüüüüüüüü

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar,Allah hepimize sabırlar versin..Hepimiz için hayırlısı olur inşallah..

isimsiz dedi ki...

ösym amca duyuyormusun beni... sana söylüyorum...yerleştirme sonucunu açıkla veya ne zaman açıklayacagını söyle!!!! yazık bu kadar insana......

Adsız dedi ki...

DİKKKAAAAAAAAAAAAATTT!!!!

YA ARKADAŞLAR KENDİNİZE GELİN...NELER SAÇMALIYOSUNUZ..BURDA HADİ DİYE BAĞIRMAKLA SİZE ÖZEL SONUÇ MU AÇIKLAYACAKLAR???...ÖSYM YILLARDIR TERCİH YAPILAN SON GÜNDEN SONRA 2 HAFTA İÇİNDE AÇIKLAR YANİ 12 İLE 20Sİ ARASI KESİN...ÜSTELİK BUNU YUKARIDAKİ AÇIKLAMADADA YAZMIŞLAR...YANİ YAPMAYIN SİZ ÜNİVERSİTEYE GİDECEK ÖĞRENCİLERSİNİZ HİÇ BİŞE BİLMİYOMUŞ GİBİ BURDA SALAK SALAK HADİİİİ DİYE BAĞIRILMAZKİ...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hepimize allah sabır versin
bir sınav stresi bir sınav sonucu stersi bir tercih stersi bir tercih sonucu stersi delirmesek iidir

Adsız dedi ki...

niye böyle uyuzluk yapıyorlar.sonuçlar bilgisayarla bakılıyor zaten.en fazla 1 haftada yayınlamaları gerekir.ama böyle heyecan yaptırtıyorlar.insanı bu heyecan öldürüyor.artık üniversite rüyalara giriyor.açıklansında bitsin şu eziyet.inşallah herkes istediğine kaveşur...(amin)!!!

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar siz boşverin bu sınavı diğer taraftaki sınavı düşünün bu eninde sonuda açıklanacak ya o........ hepinizin gönlüne göre olsun ulannnnnnnn yeter artık açıklayın şunu be ölücem yahu kriz geliyor bee ahoooooooooooooooo.......offfffffffffff........

Adsız dedi ki...

açıklayın artık yoksa ben diğer taraftaki sınavı düşünmeye başlıcam yeter artık be sizi gidi bekletmeden zevk alan insanlar...........:(:)

Adsız dedi ki...

yaa yeter artık öss sınavı yedi bitirdi bide yerleşme kaldı biraz bu konularla ilgilenin hımm bu arada ülkemi sewiyorummmmmmmmm
ama bastakilerle olmuyor

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar valla yazdıklarınız beni de strese soktuu!!ne güzel bekliodum ben açıklanmasını,nerden okuduuysam yazdıklarınızı:)neyse..inşallah qüzel qünler bissleri beklioduur!!kendinize iii bakın!

Adsız dedi ki...

açıklansında ona göre ev tutcam benim orayı kazanan arkadas varsa dublex kazanan yoksa 3+1 tek kat.. hadi bak acıklayın ev kalmıcak..

Adsız dedi ki...

bende sizler gibi öss ye girdim aldım puanımı çekildim evime. size bi tavsiye bence merak etmeye devam edin bu size her an adrenalin getirir bana getiriyo mesela. heyecan duyuyorum ve bu güzel bişey. düşünsenize hayal kurun, kazanmışsınız ve bu kadar zaman beklemişsiniz. en çok istediğiniz yeri kazandığınızı gördüğünüzde nasılda güzel olur. bu kadar bekledik ama değdi dersiniz. hepimize kolay gelsin arkadaşlar...

Adsız dedi ki...

artık su tercıhlerııı acıklasınlarr ya wallahı yaslandımmmm omrummuzz beklemkle gectıııı..su sonuclar bı gelseeee bıdeee kazandınızzzzzzz dıye bı gorımm daha ne ısterımmm..ama acıklayınn yahuu yoksa sonucları goremeden kalp krızı gecirecem ihi:)

Adsız dedi ki...

sayın arkadaşlar kusura bakmayın ama böyle tahmini bir tarih söylemekle bir yere varılmaz o diyor 20 sinde o diyor 23 ünde nerden biliyorsunuz lütfen ama bence böyle yaprak insanları yanıltıyorsunuz tahmini bir tarih vererek.sabredelim zaten sınava 17 haziranda girdik şurda nerdeyse 2 ay sabrettik.biraz daha sabır 1 hafta daha sabır.

Adsız dedi ki...

her doğan güneş gelecek için bir umutsa,gençlik için koca bir ziyandır.bu ziyanı en aza indirmek yetkililerin elindedir.dayancak gücümüz,tahammül edcek sabrımız kalmadı yeter artık açıklayın şu lanet olası sonuçları!!!

Adsız dedi ki...

LAN CAKALLAR NEDEN ACILLAMIOSUNUZ BEN KAZANDIGIMI BIR AN ONCE OGRENMEK ISTIOM......

mikrop dedi ki...

bunlar pc lerıde kendılerı gıbı tembel yaptılar sonumuz hayırlı olur inş:)))

Adsız dedi ki...

açıklayın artık nolurrrrrr bıktım yawww.. kayseri`den ömer

sema dedi ki...

s.a. yaw bnm doktor mühendis olcam yok zaten hm açık öğr. yazdm bn ama yinede merak ediom sonuçları hmde bu üçüncü girişim sınava bu son valla oldu oldu olmadı...:( bunu bna çok görmeyn şu yavrucağın okumasını engellemeyn!.. :'(

Unknown dedi ki...

Dostlarım fantazi yapmaya gerek yok diğer arkadaşlarımda dedi tam olarak ne zaman açıklanacagğını.Bende yukarda yazdım tekrar yazıyorum 15 Ağustos.Bana kesin olarak gelen bilgi de bu.

Adsız dedi ki...

YAAA ALLAH RIZASI İÇİN CUMA GÜNÜ EN GEÇ PAZARTESİ GÜNÜ AÇIKLASINLAR BUNCA GENCİ VE AİLELERİNİ MERAKTAN ÇATLATMASINLAR HEM BU NE BİÇİM İŞ YA BEKLETMESİNLER ARTIK NOLUR

Adsız dedi ki...

ya bu kadar kasmayın ya.dunyanın sonu gıbı olmus yorumlarınız.nolucak sankı.kazanıcaksak kazanıcaz.olmadıysada...vala okurken strese gırdım bn yaa.bu ne merak :) ıns herkesın ıstedıgı yerler olur.mantıklı tercıhler yaptıysak neden olmasın.bn bu kadar merak etmıyodum sonucları ama okuyunca bnıde merak sardı...

Adsız dedi ki...

fazla yormayın kendinizi hiç açıklamasanızda olur demi hıııııııı?

Adsız dedi ki...

arkadaşlar boşuna kendinizi paralamayın 15 ağustostan önce açıklanmaz ama benm sözümm bu işi yapanlara neden bu da önce açıklanamıoda bu kdr uzuyo yahuuuuuuuuuu!

Adsız dedi ki...

ayıptır yaa,insanları nie oyalıosunuz,açıklayın işimiz gücümüz var bizimde.bu kadar stres çok fazla,yaşayan bilir tabi size göre hava hoş,şiddetle kınıorum,hiç tasvip etmedim.

Adsız dedi ki...

haklısınız ya bizim başımız kel mi niye oks hemen açıklanıyo da öss ye gelince iş uzuyo...

Adsız dedi ki...

ne zaman açıklanacaksa lütfen televizyondan da duyrulsun başarılar.

Adsız dedi ki...

yaw su sonuclar acıklansa artı kafamda sac kalmadı yaw

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR Bİ FİKRİM VAR. SONUÇLAR EN GEÇ YARINA KADAR AÇIKLANMAZSA CUMHURİYET MİTİNGİ BENZERİ Bİ EYLEM YAPALIM. BELKİ O ZAMAN AKILLARI BAŞLARINA GELİR NE DERSİNİZ? BAŞKA YOLU KALMADI ARTIK.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar wala bende çatlar durumdayım ama bence ptesi 13ünde en geç 15inde açıklanacak hayrlsı wala..

Adsız dedi ki...

ya bencede panik yapmayın gidin uğrasıcak bişi bulun kendinze arkadaslar böle gecmezki zman..düşün düşün nereye kadar...hayırlısı..

Adsız dedi ki...

YA OSYM NE GEC ISLEM YAPIYOSUNUZ YA BIZE BIRAZ ACIYIN YOKSA KALPTEN GIDICEZ ONA GORE 13 UNDE BEKLIYORUM BIRAZ YATMAKTAN VAZGECINDE ISINIZLE ILGILENIN OLUR MU

Adsız dedi ki...

öss başlı başına dert ne huzr kaldı ne bişey kimsede anlamıo bizi ya biz şuan ne yapacağımız bilmyrz kazandıkmı yoksa 1 yıl daha bu kahrolası sıkıntıları çekecekmyz kimsede anlamıo zaten neyse ya alışmak lazım burası nede olsa türkiye daha kim bilir neler görcez

Adsız dedi ki...

ya harbiden bokunu cikardilar aciklasinlar artiiiiik.ulan 2.yilimda griorm bok gbi bi 2 yil gecti ama su tercihleri bekledigim kdr kotu diiildi.;)

Adsız dedi ki...

ŞU SONUÇLAR AÇILSIN ARTIK. BEKLEMEKTEN SIKINTI GELDİ.

Adsız dedi ki...

2004 ten beri kahrolası sınava giriyorum ama her yıl bu hüsranı yaşıyorum annem bi taraftan babam bi taraftan hele bi de komşu zekiye hepsi sömürdü bitirdi bendeki heycanı geç onlar için lütfen açıklayın çünkü bu benim kurtuluşum olacak bunlardan ha bu arada (2004den beri psikiyatriye gidiyorum)

Adsız dedi ki...

ya bence bu sistem çok saçma ewt herkez 2 senelik direkt geçiş dior peki neden kimse tercihlerin sonunda bir yer tutturamazsan direkt geçiş yaparsın demio neden biz bu kadar önemli şeyleri iş işten geçtikten sonra öğrenioruz ben bunun böle olcağını bilseydim hiç sınava girmem direkt geçiş hakkımı kullanırdım bu kadarda strese girmezdim lütfen bazı şeyleri zamanında bizlere söyleyin sizin bu duyumları duyurmamanızın cezasını belkide ben çekicem ve 1 senem yanmış olucak lütfen bişeyler yapın ve bu saçma sistem yerine daha işe yarar bir sistem getirin....

Adsız dedi ki...

slm herkese herdün gelip geciyor sorun degil sınava girdik belki aramızdan bazı insanlar istedigi yeri kazandılar ve tercih sonucları iyi gelcek ama 4 yıllık üniversite bittikten sonra ne olacak hiç düşündünüz mü günümüz türkiyesinde... offff oofffff

Adsız dedi ki...

arkadaşlar okurken yazılarınızı tüylerim ür perdi,ne bu ya ne bu halimiz türküye işte biliyormusunuz acıyorum gençliğimize hayatımız sınav olmuş sınav bitiyo hala sıtres ne bu ya allah hepinize sabır versin.ama doğruya onlar için hava hoş gelecek kaygısı olan onlar değil sisteme sürüklenmiş gençlik yeter açıklayın,ya.

Adsız dedi ki...

sonuçların açıklanmasını sabırsızlıkla bekliyorum geçen rüyamda gördüm kazanamamıştım çok üzüldüm ama olsun derler ya rüyaların tersi çıkar o hesap inşallh öle olur

Adsız dedi ki...

ben baya bir arastrdım 19una acıklancakmıs inş daha erken acıklarlar sonucta zatn bilgisayara tercih yaptk yapacakları pek bişeyde kalmıo gibi nse artık beklemekten baska caremiz yok herkes istedigi sonucla karsılasır umarım.....

Adsız dedi ki...

herkese meraba heycanınızı ben de paylasıyorum.ben de tercihleri heyecanla bekliyorum.acaba bu yazılanları ösym yetkillilerinden biri okuyo mu?yani ona göre biraz daha isyan edelim dimi... yok okumuyolarsa kendimizi boşuna yormayalım ...sineeeeeem

Unknown dedi ki...

herseyin bir hali vakti ver.ve vakti gelince açıklanacaaaak iinş.ama neticede inş hayırlı yerler gelir hepimize rabbim hayırlı bir ünv nasip etsin tüm arkadaşlarıma

Adsız dedi ki...

ben de sınava girdim ama neden se sizin kadar heyecanlı degilim düşünüyorumda sorun sizde mi bende mi ama şu da var ayın yirmiside çooookkkk uzun yaa
BURCU

Adsız dedi ki...

ya yeter artık bi tarih belirleyin bari yaa ona göre bekleyelim bizde böle ha bugun ha yarın olmuyooo biraz elinizi çabuk tutunnnn

Adsız dedi ki...

arkadaslar çok fazla stres yapıyorsunuz.ayın 15i ile 17 si arasında açıklanır.çarşambadan önce açıklanmaz zaten.sakin olun ya.haftaya bugün herşey belli olacak.

Adsız dedi ki...

çoğumuz birbirimizi tanımıyor belkide hiçbirimiz tanımıyoruz.Fakat nedense sorunlarımızhepimizin aynı:@ yeter artık sakin olalım diyicem ama elde deil ben bile kendimi zor tutuyorum sabırlı biri olmama rağmen ösym bizi delirtme öss ye girdik kazanma hevesi ile çıktık sonucları alıças dedik hala yok tercih sonuçlarımız merak etmeyin tercihler bizim başkası yapmıyor tercihlerimizi sonuçları versenis de en azından tercih sonuçlarının sıkıntısı bitse ama daha bişi diil bu bundan sonra üniversite sonrada işsizlik sorunu ne kadar rahat yaşıyoruz değil mi!!?:@

Adsız dedi ki...

BİZ ŞEHİR DEĞİŞTİRECEĞİZ TAŞINMAMIZ LAZIM SIRF ŞU ALLAH IN BİZLERE VERDİĞİ CEZA YÜZÜNDENBİŞEYLERİ YOLUNA KOYAMIYORUZ...AÇIKLANSA ONA GÖRE EV BAKCAS...YANİ ÖSS YEDİN BİTİRDİN BİZİ YA..SINAVI YAPACAĞINIZ TARİHİ ÖNCEDEN BELLİ EDİYORSUNUZ AÇIKLAMAYA GELİNCE TOZ OLUYORSUNUZ ! NE İŞ BU YA

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sabrın sonu selamet diyenlere katılıyorum.diğer arkadaşların dediği gibi biz burdan açıklayın diyince açıklamayacaklar o yüzden strese sokmayın kendinizi.ALLAH'IN 99 isminden biri sabırdır lütfen beklemeyi öğrenelim.dilerim herkes için hayırlısı olur.şimdiden kazananları tebrik ediyor ve hayatınızın geri kalan kısmında başarılar diliyorum.BERNA

Adsız dedi ki...

bence bu pazartesi açıklanıcak öğleye doğru...stres yapmayın arkadaşlar en olmadı kaldırım mühendisi oluruz hep birlikte:)

Adsız dedi ki...

arkadaşm sınav sonuçlarnn 1 ay sonra açıklanması strese sokmuo bizi çünkü soruları kontrol edebilme şansmz var ama tercih sonuçlarnda öyle bi şansmz yok o yüzden sabrszlanyoruz ve biran önce açklanmasn bekliyoruzzzzzzz

Adsız dedi ki...

ya hakikaten niye bizi bu kadar heycanlandırıyolar bekle bekle nereye kadar biran önce açıklayın LÜTFEENNNN... ya hakikaten çok kötü bi durum bekliyoruz ne olcak bilmiyoruz offf ya açıklayın artıkta bizde rahatlayalım:(((((

Adsız dedi ki...

YA merekten ölmek üzereyim.. hazırlanması bişe degilmiş ya.. bu bekleyiş beni öldürüyo.. bencede 15 inde açıklanır..bu saçma sapan bişweye dönüştü.bi tarih yok bişe yok artık yapın su duyuruyuda ne olacaksa olsun bizde kurtulalım sizde ya...ege biyokimya bekle ben geliiiooom..(gerçi sonuçlar açıklanmadan nereye)...

Adsız dedi ki...

Kardeşim bugün 10 u oldu Ağustosun hala yok yaw. bak saat de 12 olmuş. Anlaşılan bunlar pazartesi falan açıklayacaklar. Ben Cuma açıklanır diye duymuştum ama. Hani bugün kandil belki ösym dekilerin bi hayır yapacakları tutar. Yeter artık zavallıcıkları çok beklettik bu kadar da sadist olunmazki kardeşim der belki içlerinden biri açıklayıverirler... :>

Adsız dedi ki...

MERHABA HERKESE YA HERKES GİBİ BENDE MERAKLA BEKLİYORUM SONUÇLARI VE ARTIK AÇIKLANSIN İSTİYORUM BİTSİN BU ÇİLE DAYANMAK ZOR UCUNDA YERLEŞEMEMEKTE OLSA.......... AÇIKLAYINNNN AÇIKLANSIN ARTIK

Adsız dedi ki...

bencede artık bu işi bekletmenin hiç alemi yokk söleseler tek biz deil onlarda kurtulacaklar ama neyapalım biz ne yapsakta sesimizi duyuramamışızki ayın 10 u ve hala haber yokk Allah herkese istediği yeri kazanmayı nasip etsin ve bize şu önümüzdeki bir hafta SABIIIIIRRRRR VERSİN HERKESİN KANDİLİ MUBAREK OLSUN BU ARADA

Adsız dedi ki...

bencede bu sacmalıga bı son verılsın.acıklansında bu kadar gencte ne yapacgna bı karar versın.yeternce hayatımızla dalga gecılıyo zaten bı de sızın sınavınzn keyfını bekleyemyz.yazık bu ulkede eşıtlık dıe bışey yok.

Adsız dedi ki...

ya artık bencede açıklansın oks gibi hemen

Adsız dedi ki...

ya bende çokkkkk merak ediyorum ne zaman açıklanacağına dair hiçbir bilgim yoktu ama bu kadarınıda öğrendiğim iyi oldu ilk defa böyle bir yaz tatili geçiriyom hatta hiç geçiremiyom bi sınav sonucu bi trecih zamanı bi tercih sonucu derken ömrümü yediniz ya benim ama ben daha 17 yim yazık değilmi bize

Adsız dedi ki...

Yaa arkadaslar OSYM tercihleri sonuclandirsay di aciklardi herlhelda siz ole b' konusuyosunuz ki sanki sonuclar bellide onlar aciklamio.Zaten bence sonuclar p.tesi yada sali gunu aciklancak biraz sabirli olun yaa

Adsız dedi ki...

açıklansın açıklansın diyip duruyosunuz.ne alakası var sistemin bozukluğundan.tercih sonuçlarının yanlış hesaplanması daha mı iyi sizce.bu kadarı da şımarıklık ama...elbet bi gün açıklıcaklar.birisi "e hadi açıklansın, yok sabır kalmadı, yok ömrümüzden ömür yediler " falan... daha neler canım. lütfen kendinizi bilin...

Adsız dedi ki...

için öyle sıkılır kimse bilmez neyin var sen bile
olup bitenleri seyredersin öylece
yalnızsındır kalabalıklar içinde kim daha iyi bilir ki
bir ses vardır çözer herşeyi
bu sensin ösym hadi artık biraz acele ! !

Adsız dedi ki...

için öyle sıkılır kimse bilmez neyin var sen bile
olup bitenleri seyredersin öylece
yalnızsındır kalabalıklar içinde kim daha iyi bilir ki
bir ses vardır çözer herşeyi
bu sensin ösym hadi artık biraz acele ! !

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar allah size sabır versin ne diim ben bu heycanı hiç yaşamadım besyo cu oldugum için sadece sonuçları beklerken biraz heycanlandı oda 2 saat falandı ama sizi harbi süründürüolar.bu arada üniversiteli olmak gercekten süper bişe beklediğiniz olur işalla buraya yorum yazan herkes kazansın be:D

Adsız dedi ki...

yeter artık bırılerı sesımızı duysun aslında cabuk okusunlar dıyorum ama bu seferde yanlıs okurlar!!!lutfen dogru we hızlı okuyun

gönül yorgunu dedi ki...

VEFASIZ M.E.B. İN İSYANKAR ÖĞRENCİLERİ OKUL ÖNEMLİ DEĞİL.ÖNEMLİ OLAN O OKULDA SİVRİLEREK DIŞARDA BÜYÜK BAŞARILAR ELDE ETMEKTİR

Adsız dedi ki...

yeter be hergün her saat stres sınav nasıl geçicek
sınav sonuçları nezaman açıklancak tercihler nezaman baslıcak tercih sonuçları nezaman acıklancak kayıtlar nezaman baslıcak yeter yaaaaaa gençlere bu kadar stres fazla dilmi
HADİ İYİ STRESLER

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar hiçbişey nasipten öteye gidemez hakkımızda hayırlısı olsun ha ogün ha bugün........

Adsız dedi ki...

laan ösym terçihlerin sonuçlarını açıklamak bu kadar zor mu herkesin ne terçih ettiği belli puana göresıraya koy ve açıkla hele teknoloji çagında

Adsız dedi ki...

ya tamam bu kadar panik yapmaya gerek yok diyordum bende ama hakikaten bu kadar da olmaz..ben böyle bir sistem görmedim ya acaba sesimizi duyan ya da duyupta umursayan birileri warmı çok merak ediyorum.bari gün söyleselerde ona göre beklesek ama nerde o düşünce..bizi hayat zorlamasa biz zor girerdik bu sınawa ama işte zorunluluk...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar öss sonuçları kesin olarak söylemiyorum ama tahmin ve duyduklarıma göre 15,08,2007 tarihinde açıklanacak ... herkese bol şans

Adsız dedi ki...

slm ben tercihlerimi yaptim ama ciktisini almadim bir sorun olurmu olursa simdi bunu nerden nasilsil alirim yardimci olurmusuuz

Adsız dedi ki...

bu genç yaşta bizi böyle tüketenler utansın.bize uygulanan olaya bakın ya..en yakın dostunla bile yarış halindesin..madem mecburuz bu adı sınav olan saçkalığa bari şimdi sitres yaşatmasınlar insana...

Adsız dedi ki...

2007 össs sonuçlarını bekleyeseye kadar 10 kere öss ye girerdik ya açıklayında bu kadar millet rahatlasın

Adsız dedi ki...

ya bu tercih sonuclarını beklemek öss ye hazırlanmaktan daha streslı.ömrümden ömür gitti.yetr artık acıkklanacaksa acıklansınnn.herkesın gönlünden gecen yer hayırlısıyla olur ınşallah....

Adsız dedi ki...

hadi artık ama açıklansın..
ben 13ü diye bekliyorum bakalım hayırlısı olsun.

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR AYIPTIR SİZ ÜNİVERSİTEYE GİDECEK ELEMENALARSINIZ HİÇ BİŞE BİLMİYORMUŞ GİBİ KONUŞUYORSUNUZ HERŞEYİN Bİ ZAMANI VAR SINAVI ATLATTINIZDA BUMU KAFANIZA TAKILDI KENDİNİZE DUA EDİN BIRAKIN STRES YAPMAYI ALLAH HERKESE HAYIRLISINI NASİP ETSİN

Gülzade AVCI ÇAYIR dedi ki...

öncelikle herkese selam...arkadaslar ne bu gerginlik gercekten acıklanacagı günü dert etmiyenide strese sokuyorsunuz biz bu güne kadar cok bekledik yerleştirme sonucunuda bekleriz dert edip kendinizi sıkıntıya koymayın er yada gecsonucları örenegiz 12-20 agustos arasındada acıklancak o kadar belirsizlikler arasında bu na da belirsiz denilmez değilmi...:)

glce dedi ki...

sınavın üstünden resmen 2 ay geçti ve ösymdekiler hala işkence yapmaktan hoşnutlarsa allahlarından bulsunlar diyorum. arkadaşlar tatili belki de bu sene mumla aricaz. rezil etmelerine izin mi vericez? kesinlikle hayır.. bence derin bir nefes alıp başımız dik tatilin tadını çıkarmanın vakti geldi. sizce de öle değil mi?? sabredeceğimiz şurda 5 gün. bu kadar sabrettik pes mi edeceğiz??ASLA!! artık yakınmayı bir kenara bırakalım ve yaşamanın farkına varalım. hepinize sabırlı ve huzur dolu günler diliyorummmmm

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben dün ÖSYM Genel müdürlüğünü aradım ve aldığım bilgiye göre (halkla ilişkilerdeki adamın yalancısıyım) kimsenin hayal kırıklığına uğramasını istemiyorum ama verdiği tarih 20 - 25 ağustos arası açıklanacak. Henüz kesin bi açıklamanın olmadığını ancak en erken bu tarihler arasında yayınlanacağını söylediler. verem olacam bu dertten ama paniğe gerek yok

Adsız dedi ki...

bence sınav 20sine kadar açıklanmaz.heyecana gerek yok bu yıl olmazsa bidaki yıl olur.beklemekten başka çare yok...

Adsız dedi ki...

o 20-25 ağustos arası açklancak diyen yalan sölemş 14-15 inde açklanır bence

Adsız dedi ki...

mrb arkadaşlar ya ciddi 20-25 ağustos mu ya ben ha bugün ha yarın dediğim halde çatlamak üzereyim...Bu belirsizlik adamı werem ediyo!Kusura bakmayın ama günümüz teknolojisinin içindeyken bu işi bu işi bu kadar geciktirmeleri çok saçma gelio bana.yeteer atrık ya mümkün olduğunca çabuk açıklsınlar lütfennn...

Adsız dedi ki...

Bİ SÜRÜ YORUM YAZMIŞSINIZ.HİÇBİRİNDE DE İŞ YOK!!!! HİÇ KUSURA BAKMAYIN.SİZİN BU YAPTIĞINIZ ŞIMARIKLIKTAN BAŞKA BİŞEY DEĞİL.ALLAH HERŞEYİN HAYIRLISINI VERSİN YA.SONUÇTA Bİ GÜN AÇIKLANACAK İNŞALLAH.NE BU BUKADAR ANLAMIYORUM Kİ
HERŞEYİ BİRAZ AKIŞINA BIRAKMAYI ÖĞRENİN.BİRİLERİNİN GAZ VERMESİYLE OLMUYO BU İŞLER!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

ya bencede 15 inde açıklanır bende çok sıkıldım açıklansın artık

ercan öğe dedi ki...

sayın esma yanlış düşünüyorsun.bu tercih sonucları şu anda açıklanmış durumda fakat yayınlamıyorlar. elbet geçerli sebepleri vardır fakat gizli tutmaları doğru değil.bu kadar öğrencinin günahı ne.hepsi streste. arkadaşlarında dediği gibi bi açıklama yapmaları gerekir.

Unknown dedi ki...

bu şımarıklıklarınıza anlam verebiliyorum.tabii heyecanınızada hem küçüksünüz hem sınava siz girdiniz dimi?

Adsız dedi ki...

O okumayı bırakıp bi iş bulup çalışın diyen asalak warya merak ediyorum acaba okuma yazma biliyomu?Millete akıl wermeyi bıraksında önce kendi cahilliğini düşünsün bence......kardeşim senin asalak olduğun yazdıklarından rahatlıkla belli oluyo biliomusun? Okusaydın belki bilirdin

Adsız dedi ki...

evdeki herkes sinir stres sahibi oldu annem kafayı yicek ne zaman ne zaman die die beni de delirtcek 20sinden sonra mı açıklancakmış? tatil falan da yalan oldu tabii bitsede kurtulsak artık ya çok sıkıldım bu belirsizlikten...

Adsız dedi ki...

öss derdinin bizi yiyip bitirdiği yetmiyomuş gibi bir de yerleştirme sonucunu beklemek kemiriyor beynimizi.bir de şımarıklık yapmayın diye kendini bişi sananlar yorum yazmışlar. sanki kendileri merak etmiyomuş gibi bir de millete ders vermeye çalışıolar.adamı hasta etmeyinnnnnn....İZMİRLİ ÖSS MAĞDURU

safiye dedi ki...

arkadaşlar bu kadar kafanıza takmayın bu işi yaw sınawdan kurtulduk artık ders çalışmıcaz bunun keyfini çıkarmaya bakın.mutlaka terch sonuçları açıklanacak.siz biraz rahat olun bnde merak ediyorum ama kendimi strese sokmuyorum.inş herkes için hayırlısı olur istenilen yerler olur:)

Adsız dedi ki...

Esma asıl şımarık sensin tabi herseyin hayırlısı olsun ama insan çıkar derki kardeşim şu gün açıklanajak bu kadar insanda ona göre bekler puanı tam sınırda olupta terjih yapan insanlar war kendi adına şımarıklık yazmısın asıl sımarıgın önde gideni sensin...

Adsız dedi ki...

biran önce hacettepe tıpa gitmek istiyorum açıklasınlar artık şu sonuçları arkadaşımda yanımda oda gaziantepe gitmek için sabırsızlanıyor hepinize slm sabır arkadaşlar...(stresten 6 parça dantel bitti 2 günde biraz daha açıklanmazsa yarında masa örtüsü elnizde olacak)

Adsız dedi ki...

kimse telaş olmasın arkadaşlar.Zaten yeterince geçiktirdiler daha da geciktirseler ne fark eder?eğer biz hala seçimlerde parmak boyatıyosak,hala su sıkıntısı çekiyorsak,hala tek sınavla hayatımızı belirliyosak bunu da yadırgamamız lazım...Biz bir avrupa ülkesi mi olacak mışız?onların bu kadar gerisindeyken?

Adsız dedi ki...

bu arada geçen sene 23 ünde açıklanmış

yagmur dedi ki...

ya yeter artık ogrencileri bu kadar müşkül duruma düşürdüler.gecen sene bu kadar düzensizlik yoktu ama bu sene cok cok duzensiz kmse neyin ne zaman olacagını bilmiyor.yeter ama artık......

Adsız dedi ki...

yaa kaç haftadır bekliyorum meraktan çatlıycam bu 3.senem ve artık çok sıkıldım lütfen çabuk açıklanması dileğiyleeee basarılar...

nisan dedi ki...

öss tercihlerinin biran önce açıklanmasını bekliyorum bi duyuru falan yaparsanız çok memnun olacağım

Adsız dedi ki...

esma ii hoş diyosun beklemek lazım tamamda kaç gündür sölentilerin bini bi para herkes bigün sölüyo kafasından.ama saolsun yetkililerden biride çıkıp kesin olarak şu gün açıklıcaz demiyolar...

Adsız dedi ki...

ya lütfen artık açıklansın artık yoksa çıldıracaz allah hepimize sabır versin çabuk açıklansın gelmezse sınava tekrar hazırlanmaya başlıcam lütfen acela edin

Adsız dedi ki...

ya herkes haklı bence
ellerini biraz daha cabuk tutup bizi bu stresten kurtarabilirler en kısa zamanda ama nerdeee işleri güçleri bize çektirmek...bizede yazık valla...

Adsız dedi ki...

ya herkes haklı bence..bu ızdıraptan başka bişi değil..ellerini çabuk tutup biran önce bizi bu stresten kurtarabilirler aslında en kısa zaman da ama nerdeee..neyse hakkımızı alırız inşallah....

Unknown dedi ki...

Arkadaşlar abartmaya gerek yok tamam herkes (bende dahil olmak üzere) çok merak ediyor fakat elden ne gelir.Biliyorum işe yaramıyacak fakat sizden sabırlı olmanızı rica ediyorum.İçinizden hayırlısı ne ise o olsun diye dua edin.Başka yapıcak bir şeyimiz yok bence herkes kendine iyi baksın İnşallah herkes hakettiğini alır.

Adsız dedi ki...

hemen hemen tüm yorumları okudum umarım en kısa zamanda açıklanır ne zaman açıklanması konusunda hiçbir fikrim yok ee malum burası türkiye her an herşey olabilir umarım herkes gönlünden geçen dileğe hayırlısıyla kavuşur....

Adsız dedi ki...

ya arkadaslar nıye sımarıklıkmıs yaptıgımız bence sızınkı vurdum duymazlık ne bu rahatlık seneye kalırsa tekrr deneme sansı olmayanlar var tabı sıze gore hersey gulluk gulıstanlık ama herkes sızın gıbı rahat deıl bunu da untmayın

ipek dedi ki...

yaw daha tercih biteli 8 gün oldu bu kadar çabuk açıklamazlar.Bende çok merak ediyorum sonucu çok mu zor sanki kesin bi tarih vermek ne biçim iş ya ah ah ben olsaydım sabaha kadar uğraşır açıklardım bunlara göre hiçbişey yok yakın çevrelerinden de mi hiç giren yok yaw bunların sanki kendileri hiç sonuç beklemedi.Beceriksiz şeyler ya neyse artık olan oldu işimiz allaha kaldı

Adsız dedi ki...

bize şımarık diyen sayın esma sonuçlar seni ilgilendirmeyebilr ama binlerce kişi bu sonuca bel bağlıyo bu sonuçlar bizim hayatımız o arkadaşn dediği gibi asıl şımarık sensin bu arada hepimize Allah sabır versn dua edelim içimde bir his varyarın açıklanacak bence

Adsız dedi ki...

esma millete diyosun ama asıl şımarık sensin bidaha böyle aptallık yapma herkes sonucu merakla bekliyo bence böyle konuştuguna göre en çok merak eden sensin

akasya dedi ki...

arkadaşlar inş herkesin istediği ilk tercihler tutar ben ilk tercihimi çooook istiyorum.herkese dua ediyorum istediğiniz yerler tutar

Adsız dedi ki...

ya ne oss sı bırakın gıtsın hayaatınızı yaşayın boşverrr yaşamak güzel sıkmayın canınızı gelirr gelirr sonunda heyecan stres bence boşş niye heyecanlanıon takma kafaya bırak gitsin zaten küresel ısınma war çölleşme var hayat devam edio açıklanır açıklanır

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 782   Yeni› En yeni»