ÜNİVERSİTEYE NASIL KAYIT OLURUM?

öss sınav sonucu açıklandı ve kazandınız?peki nasıl kayıt olacam diye düşünüyorsanız yapmanız gerekenleri özetleyeceğim.
Öncelikle kağıdınızda yazan kayıt tarihine bakınız.Size ayrılan kayıt zamanı o gündür.Kaçırırsanız kayıt olamam diye üzülmeyin.Çünkü sonra unutanlar için 1 gün belirlenmekte.
Kayıt tarihi geldi ve kayıt olmaya gidiyoruz.
Eğer yaşınız 18 den küçük ise velinizin gelmesine gerek yoktur.Çünkü ben de 18 den küçüktüm kayda giderken:)
Ha bir de giderken yanınıza nüfuz çüzdanınızı,öss kazandı belgenizi,lise diplomanızı almayı unutmayın.bu 3 ü olmadan kaydınız yapılamaz.Tabi ki vesikalık resimler olmadan olmaz.
diğer kısımlar sürü halinde olacaktır.Siz hiçbir zorluk çekmeyeceksiniz.
Önce harç çıkıp çıkmadığına bakıyorsunuz.(harç kredisi)Hani tercih formunda "istiyorum" diye işaretlemiştiniz.Hatırlamıyorsanız üzülmeyin.İşaretlemişsinizdir büyük ihtimalle.İşte harçın çıkıp çıkmadığına bakıyorsunuz.%90 çıkar.1 yıllık için cuzi bir miktar 2 yıl önce 68 di.Daha sonra dekont ile sizin masanıza gidiyor kaydınızı tamamlıyorsunuz.Ve öğrenci kimliğinizi alarak resmen üniversiteli oluyorsunuz:)
burs.blogcu.com taradından yazılmıştır.
etiketler:üniversiteye kayıt işlemleri,nasıl kayıt olacam?

4 yorum:

Adsız dedi ki...

bu harika bişey.İNŞALLAH üniversiteli oluyorum yaşasın ah 1 de tercih sonuçları açıklansa 20 ağustos diye biliyorum

Adsız dedi ki...

artık bende üniversiteliyim... YAŞASINNNNNNNNNNN............

RÜYA dedi ki...

evet bende üniversiteliyimmm

eylül dedi ki...

selam arkadaşlar ben de bu yıl eskişehir osmangazi üniversitesi inşeet mühendisliği bölümünü kazandım bu bölümde okuyan arkadaşlar sesleniyorum buna özellikle kızlar cevap verirse sevinirim bölümünüzden memnun musunuz sizce bir kız için uygun mu????????? msn adresim pamuk_prenses542@hotmail.com cevapları bu adrese yollarsanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim