ÖĞRENİM KREDİSİ NASIL ALABİLİRİM?





ÖĞRENİM KREDİSİ


Öğrenim kredisi borcu, normal öğrenim süresince verilen miktarlara Devlet İstatistik


Enstitüsü toptan eşya fiyat endeksindeki artışlar uygulanarak hesaplanacak miktarın ilave edilmesi ile tespit edilir


MÜRACAT:


1.1.sınıf Üniversite Öğrencileri ÖSYM tercih formunun arka yüzünde bulunan öğrenim kredisi almak istiyorum kısmını işaretlemesi gerekmektedir.


2.Ara sınıflarda okuyan Üniversite öğrencilerinin ise 23 Temmuz 3 Ağustos tarihleri arasında Kredi ve Yurtlar Kurumuna bağlı yurt müdürlüklerine müracaat etmeleri gerekmektedir.


3.Yüksek Lisans,Doktora,Öğrencilerinin müracaatları 1- 10 Ekim tarihleri arasındadır.


GERİ ÖDEMESİ:


Kredi alınan sürenin yarısı kadar süreden sonra 2 yılda geri ödenir.


Öğrenim Kredisi İle İlgili Sorularınızı , Sorulara verilen Cevapları bu başlıktan yorum kısmından yapabilirsinz.


3 yorum:

Adsız dedi ki...

tercihimi yaptım bi yere yerleşirsem yerleştirme sonuçları açıklandiktan sonrami öğrenim kredisi alabilirim .bi cvp iyazarsaniz
sevinirim

Adsız dedi ki...

tercihimi yaptım internetten yapılırken kredi başvurusu yurt başvurusu falan yoktu. bunlara ne zaman başvuruluo bi bilgisi olan varsa lütfen paylaşsın. kafam iice karıştı.

egocentric dedi ki...

valla bende öss tercih formunda bir burs vb birşeyle ilgili bir yazı yormedim haliyle işaretlemedim de??