2007 YURT BAŞVURULARI- SONUÇLARI-YURTLARA KAYIT TARİHLERİ

yurs sonuçlarına kyk.gov.tr adresinden 31 ağustos 2007 tarihinden itibaren öğrenebilirsiniz


YURT, BURS, ÖĞRENİM VE KATKI KREDİSİ BAŞVURU TARİHLERİ


02 TEMMUZ-05 AĞUSTOS 2007

(05 AĞUSTOS 2007 DAHİL)

HALEN BİR YÜKSEKÖĞRETİM KURUMUNA


DEVAM EDEN ARA SINIF (ÖNLİSANS,LİSANS VE YÜKSEK LİSANS)ÖĞRENCİLERİ

24 EYLÜL-05 EKİM 2007

(05 EKİM 2007 DAHİL)

YÜKSEKLİSANS, DOKTORA, ÖN KAYIT VE ÖZEL


YETENEK SINAVI İLE YÜKSEKÖĞRETİM PROGRAMLARINA GİRECEK ÖĞRENCİLER

10-26 EYLÜL 2007

(26 EYLÜL 2007 DAHİL)

ARTIK YIL ÖĞRENCİLERİ (YURT MÜRACAATI)

03-14 EYLÜL 2007

(14 EYLÜL 2007 DAHİL)

ASIL LİSTEDEN YURDA GİRMEYE HAK KAZANAN


ÖĞRENCİLERİN YURTLARA KAYITLARI YAPILACAKTIR.

17-21 EYLÜL 2007

(21 EYLÜL 2007 DAHİL)

BİRİNCİ YEDEK LİSTEDEN YURDA GİRMEYE HAK KAZANAN ÖĞRENCİLERİN YURTLARA KESİN KAYITLARI YAPILACAKTIR.


NOT: 2007-2008 öğrenim döneminde Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavına girerek bir yükseköğretim programına girmeye hak kazanan hazırlık ve birinci sınıf öğrencilerinden yurtlarda barınmak, burs, öğrenim ve katkı kredisi almak isteyen öğrenciler; bir yükseköğretim kurumunu kazandıkları belli olduktan sonra; Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezinin web adresi www.osym.gov.tr adresinden müracaatlarını yapabileceklerdir.

2007-2008 Öğretim döneminde bütün yurtlarda 03 Eylül 2007 tarihinden itibaren öğrenci kayıtlarına başlanacak 10 Eylül 2007 tarihinde de hizmete açılacaktır.


10 yorum:

sezen dedi ki...

arkadaşlar bişi sorcam hep bu yurtlar war burslar ne zaman açıklanıyo bilen war mı? cevaplarsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

ben yeni baslayacakalrdanım ama buraya bakınca ne zaman acıklanacağını anlamadım şimdi bu yurtkur basvurularını sonucları ne zaman acıklanacak

Adsız dedi ki...

ben ara sınıfım kayıt tarihinden önce sonuçları açıklasalarda bizde ona göre başımızın çaresine baksak her dk nette arama yapmaktan bıktım artık :( bize sonuç lazım kayıt değil okul kaydıyla başlıcağını bizde biliyoruz .. lütfen sonuçları açıklayın artık ...

Adsız dedi ki...

ewet ya bıktım artık herzaman bakmaktan nezaman açıklancağını söyleyinde kayıt işlemlerini sonra düşünelim sonuçları öğrenmeden kayıtları napcaz

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR YURTKURUN SİTESİNDE 31 AĞUSTOS DA AÇIKLANACAĞINA DAİR BİR İBARE VAR... BİLGİNİZE...

ŞEYDA...

Adsız dedi ki...

slm ben yeni kazandım bu yurt tercihleri ve burslar ne zaman açıklanacak

Adsız dedi ki...

şükür tarihi belirtmişler artık 31 ağustos ta...hadi bakalım hayırlısı sayfa kilitlenmeden öğreniriz inş. amaaaaannn bu ülkede okusan olmuyo okumasan olmuyo yahu :(

Adsız dedi ki...

arkadaşlar genel yurtta yedeklere kaldım.acaba yinede genel yurta yerleşebilir miyim???

Adsız dedi ki...

allahım bu ne ya ne burs ne kredi ne yurt babam emekli 700 ytl gelirimiz var kardeşim de okuo.ben de 2100. oldum gene de cıkmamş yuuuuh

Adsız dedi ki...

yaaaa ne osym nin sitesinden ne de bu kyk. gov.tr den acılmıo yaaa ne zamn orencez yaaa nie bole oluo cok merak ediorum off