OKS TERCİH SONUÇLARI AÇIKLANDI


OKS YERLEŞTİRME SONUÇLAR AÇIKLANDI



41 yorum:

Adsız dedi ki...

oh be sonunda açıklandı ama kazanamamışım şimdi düz liseye gidicem işallah sizler kazanmışsınızdır arkadaşlar kazananları kutlarım

Adsız dedi ki...

kazanıp kazanmadığımı bilmiyom. çünkü tc. kimlik numaram yok.

Adsız dedi ki...

evet açıklandı ama istediğim okulu değil ama yinede başka anasolu mesle-ği kazandım işşallah sizde istediğiniz bölümü kqazanın

Adsız dedi ki...

üf yaa bittim ben kazanamadım napcam şimdi bilmiyorum inş hepiniz kazanmışınızdır arkadaşlar

Adsız dedi ki...

ben daha bakamadım ama inşallah bende istediğim liseden birini kazanmışımdır öyle bekliyorum sizde kazanmışsınızdır inşillah AMİN

Adsız dedi ki...

sabahtan beri sonuç bekledim ama kazanamamışım ama neden.

Adsız dedi ki...

ya hele sükür istediğim yeri kazandım imsallah şizde kazanırsınız puanım 491

Adsız dedi ki...

inş hepiniz kazanmışsınızdırrrrrrrrr....KAZANAMIYANLAR İSE ÜZÜLMESİN DAAHAA BİR ÇOK LİSE VAR... MESLEK DÜZ ....VS ÜZÜLMEYİN İSİMSİZLER SİZ DE İSMİNİZİ VERİN ÖYLE YAZI YAZIN UTANIYOMUSUNUZ

Adsız dedi ki...

arkadaş bende kazanamadım ama plsun inşallah siz kazanmısınızdır:) haa bu arada oks yi kaybettim ama yeni bi sevgili kazandım :):):)

Adsız dedi ki...

ben hakkari den biri puanım 285 hakkari anadoluyu istiyordum tercihlerimde onu verdim en sonunda da sağlık mezlek lisesini verdim sağlık geldik ben doktorluk istiyordum hemşirelik geldi şimdi oraya gideyimmi yoksa 2. tercih mi vereyim korktuğum şey 2. tercihim de hiçbir yerin gelmemesi bana bir akıl verin lütfennnnn
inşl sizde istediğiniz yeri ve bölümü kazanmışsınızdır
bana cevap yazın lütfen

Adsız dedi ki...

ya bende kazanamamışım ama sabiha gökçen anadolu kız meslek e gitcem nişallah sizde iyi bir liseye gidersiniz

Adsız dedi ki...

ben böyle oks nin varya
allah ım yaa her sene taktir al bu sene bi yere yerleşme kafayı yicemmmmmmmmmmmmmmmm (merve)

Adsız dedi ki...

Sabahtan beri bekledik sonunda açıklandı.Ben kazandımherkes inşallah kazanmıştır.

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BENDE KAZANAMADIM ŞİMDİ DÜZ LİSEYE GİDİCEM YENİ BİGA LİSESİNE GİDİCEM ÇOK GÜZEL BİR OKUL HER KEZE TERCİH EDERİM KAZANANLARI KUTLUYORUM

Adsız dedi ki...

burdan hakkarili arkadaşa söylüyorum sen hemşireliğe git 1. tercihini kaçırma belki 2. tercih olmaya bilir o yüzden hemşirliğe git seni kutluyorum

Adsız dedi ki...

ben kazamadıhım ıcın su tercıhlerımı cok merak ediyorum
ya

Adsız dedi ki...

ya ben fen lisesini bekliyordum ama anadolu geldı ha bıde kazanamayanlar uzulmeyın bu stresi attıgınız için sevininnnnn

Adsız dedi ki...

ya ben fen lisesini bekliyordum ama anadolu geldı ha bıde kazanamayanlar uzulmeyın bu stresi attıgınız için sevininnnnn

Adsız dedi ki...

offfffffff ya kazanamadım kaydı bana zaten düz liseyede gitmek istemiyorumarkadaşlar inşallah kaybetmessiniz

Adsız dedi ki...

üfff ya kazanamamışım aslında puanım kötü degildi...inşallah siz kazanmışsınızdır.kazanamayanlara 2.yerleştirmede iyi şanslar

Adsız dedi ki...

üfff ya kazanamamışım aslında puanım kötü degildi...inşallah siz kazanmışsınızdır.kazanamayanlara 2.yerleştirmede iyi şanslar

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar inş. hepeniz iyisinizdir.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende kazanamadım 2.tercih yapcam kazananlar kutluyorum kazanamayanlarda düz lise ye gitmesin 2.tercihini yapsın

qwerz dedi ki...

ya arkadaşlar bana bir akıl werin ben şimdi istediğim okulu kazanamadım ama turizm okulunu kazandım sizce düz liseye mi yoksa turizm me mi gideyim??

Adsız dedi ki...

kmse 2. tercii beklemesn kazandıınz yere kayt yaptrn çünkü 2.terchi bn bekliorm şansımı azaltmaın:):):)

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar bende sizle oksye girdim ve sivas anadolu lisesini kazandım ama konterjan da kararsızım yapsammı ya burada elimden giderse offfffffffffffffffffffffffffff

Adsız dedi ki...

ya öf ben turizmi kazanmişim aama istemiyorum inş. sizler kazanmışınızdır .offffffffffff offffffffff

Adsız dedi ki...

SİVAS ANADOLU LİSESİNİ KAZANAN ARKADAŞ YAPTIR KAYDINI YOKSA ODA GİDER,HERKES 2.TERCİHİ BEKLİYOR. İZMİR

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bn mürşide ermumcuyu kazandım inşallah sizde 2.tercihde kazanırsınız

Adsız dedi ki...

ben oks sınavını canımı dişime takarak çalıştım.uyumadım yemedim çalıştım ama sınav günü olan heycanım matematik sevdam beni bitirdi.Şimdi oks yi kazanamadım ailem hocalarım bana bakışı degişti.çok sevdiğim matematik hocamın bile sevgisi bsna olan bakışı değişti.İNŞALLAH össm böyle olmaz.Buradan tüm kazanan arkadaşlarımı kutlarım ve benim gibi emek verenleride...

Adsız dedi ki...

öncelikle kazananları tebrik ederim kazanamayanlarda hiç üzülmesin herşeyin hayırlısı zaten hayatın kendisi sınav önemli olan bu sınavı geçmek

Adsız dedi ki...

oks tercih sonuçları acıklandı iyi halt edildi

Adsız dedi ki...

bu lanet sınavı kazanmak için bütün hobilerimi eğlenceyi bıraktım ama kazanamadım ve size burdan tek söyliceğim şey oks ve öss uğruna hobilerinizi bırakmayın

Adsız dedi ki...

dönem başında derslerime ve oks'ye hiç çalılmadım son bir hafta kala günde 1000 soru çözmeye başladım sınav sonunda hiçbir yeri kazanamamışım ama ben bunun sonucunu böyle olacağını bilimiyordum bu nedenle seneye oks'ye girecek kişilere tavsiyem dersinize çalışın çalışan kazanır elması kızarır diyorum ben başkada bişey demek istemiyorum!...

Adsız dedi ki...

yalan açıklanmamış bulamadım ben

Adsız dedi ki...

ya of yaa 2.tercihte bile yerleşememişim.daha kötüsü halamın oğlu fen lisesini kazanmışşşşşşş öff yaaaaaaaa:(:(:(:(:(:(:(:(

Adsız dedi ki...

ben kazanıp kazandığımı daha bılmıyorum insallah kazanmışımdır

Adsız dedi ki...

Benim 280 puanIm var.Ve ne yazIk ki ikinci tercihte oLmadı =( HayırLısı oLsun ne yapayım =( İnşaLLah tüm isteyenLer kazanmıştır diyeceğim ama keşke öyLe oLsa =(

Adsız dedi ki...

of ya bende kazanamaqdım arkadaşın biri sormuş 2. teercih yarpıyımmı diye bence yapmaa össde seçersin kazanamayanlara slm bendensiniğz

Unknown dedi ki...

oks kolay ama çalışan insana. ben de çalışmak isteyipte çalışmayanlardanım. ama istediğim liseyi kazandım...

Adsız dedi ki...

şu kahrolası sonuclar açıklandı ama benimkini gostermiyor.zaten birinciyi kazanamadım