KAZANILAN LİSEYE KAYIT! 2. TERCİH SONUÇLARI

2. YERLEŞTİRME

1. Yerleştirme sonucunda açık kalan kontenjanlara, sınavda OKS-TM veya OKS-MF puan türlerinden 160 ve üstü puan almasına rağmen tercih ettiği okullardan herhangi birini kazanamayanlar, kesin kayıt hakkı kazandığı halde kaydını yaptırmamış olanlar ve kesin kayıt yaptırdığı halde 29 Temmuz-4 Ağustos 2006 tarihleri arasında kaydını sildirerek sisteme işletenler başvuruda bulunabilecek.
Bu amaçla yapılacak 2. Yerleştirme için 7-13 Ağustos 2006 tarihleri arasında başvuru alınacak. Adaylar, 2. Yerleştirme için, daha önce başvurdukları okullardan başvuru yapabilecekler.
Adaylar, 2. Yerleştirmede önceki tercihlerine bağlı kalmaksızın en fazla 8 yeni tercih yapabilecek.
2. Yerleştirmeye özel fen liseleri, özel meslek lisesi, Anadolu lisesi programı uygulayan ve sınavla öğrenci alan özel öğretim kurumları ve Anadolu meslek liselerinin Denizcilik Alanı dahil olmayacak.
MEB, 2. Yerleştirme sonuçlarını 20 Ağustos 2006 tarihinde meb.gov.tr internet adresinden açıklayacak. 2. Yerleştirme sonucunda kesin kayıt hakkı kazanan adayların kayıtları 21-24 Ağustos 2006 tarihleri arasında yapılacak.
Resmi fen liseleri, Anadolu liseleri, Anadolu öğretmen liseleri ve sosyal bilimler liselerine 2. Yerleştirmeden başka herhangi bir yerleştirme yapılmayacak ve başka bir şekilde öğrenci alınmayacak.

41 yorum:

Unknown dedi ki...

Benim anlamadığım bişey var puanım yettiği halde hatta fazla olduğu halde yinede istediğim okula giremedim seçtiğim okulda yüksek puan alan kimsenin gitmek istemediği bir yer ben 280 puan aldım normalde siverek sağlık meslek lisesei 263 puan olsun bu sene 275 puan ama yinede giremedim anlıyamadım ben bu işten bişey ..neyse soruma cevap bekliyorum dikkate alınmasını arz ederim : selam :D

Adsız dedi ki...

ya saglık meslek lisesine geçin girecegim söylendi ama olmadı ama diger okullara ouanım yeterkenken gidip en olmaz okula yerleştirdiler nasıl oluyo ya söyleyiinde bilelim

isimsizdertli dedi ki...

benim puanım düşük 324 ama istediğim okul 318 puan olmadı giremedim hocalar dedi 2.yerleştirmedede olmaya bilir neden böle

Adsız dedi ki...

ben332 puan çektim tarsusluyum ama tal a dahi yerleşemedim benden düşük puan çekenler bile öğretmen liselerine gitti ve ben nasıl hiçbiyere yerleşemedim?sorumu dikkate alırsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu sene puanlar yükseldiği için girememiş olabilirsiniz ama 2.yerleştirmede puanların düştüğünü unutmamak lazım hepimizin hakkında hayırlısı olsun. şimdiye kadar hiçbir yetkili bu konuda kaydadeğer bir açıklama yapmadı.

Adsız dedi ki...

offf:(:( 7 gün oldu yaaa:S bu ne böyle bütük ihtimal 13 ünde gibi geliyor:s hayırlısı inşallah yaaa:(

Adsız dedi ki...

ya arkalaşlar istemediginiz bi bölümü neden tercih ettiniz anlamıyorum belki o bölüme gitmek isteyen bi kişinin mutsuzluguna sebep oldunuz bende onlardan biriyim haksızsam söleyin herneyse karabüklüyüm karabüke yerleşen varsa yardımcı olabilirim yerleşenleri kutlarım benim gibi açıkta kalanlarada allah sabırlar versin (sinem)

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar benim puannım yüksek olduğu halde tercih etttiğim yerden birşeyeler gelmedi o yüzden bu sene sınsva girmeseydik daha iyyi olurdu

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar 2. tercihler nasıl yapılacakkkk lütfen cevap verinnn

Adsız dedi ki...

ya ben tercih yapcam ama 20 ağustos bugün olurmuki hem bu tercih iptalide ne ben öle bişi yapmadım ki... ben meslek liselerine gircem ama baksana olmuyomuş şimdi ben tercih yapamicammı? cevabınızı bekliyorum

Adsız dedi ki...

ya bn de bugün tercih yapacaktım aama tercih nereden yapılıo sitesini bulamadım acil cvp :D:D:D:D:D:D:D pls

Adsız dedi ki...

olan bu millieğitim bakanı bizi sömürüyo bea

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu kontenjan boşlukları ne zaman belli olacak ve ne zaman 2. tercihleri yapıcaz...???

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sağlık meslek liseleri mf puanıyla alıyo buna dikkat edin
(merve)

Adsız dedi ki...

bence en güzeli okumamak evde oturun bakın tadınıza:))aman ha beni dinlemeyin ben sene sınava giriyorum ve anadolulu olmaktan gurur duyuyorum size allah yardım etsin-amin_

Adsız dedi ki...

slm merhabalar ben 110 puan aldım ama istediğim okula giremedimm neden puanları azicik düşürmüyorlar yaaew neyse çook konuştum cevap bekliorumm...by dadadadadaannn

Adsız dedi ki...

slm merhaba gençlik yaa bnim puan 110 istediğim okula giremedimm yaa ne olur bu oks puanlarını düşürseler böyle giderse öss (battı sinking ship side expense) yani =battı gemi yandiger neyse hade size by..... dadadadadaaannnn
(safinaz çalışkan)

Adsız dedi ki...

slm ark bu 2. tercıhı nasaıl we ne zaman yapacagız bilen warsa ltf yardıms etsın mail adresım hambrug.djkan34@gmail.com cwpnızı beklıyorum arkadaşlar ltff!!!

Adsız dedi ki...

ya benim puanım 255 ama çok düşük olduğu için giremedim istediğim okula 2. tercih yaptım inşallah bu tutar (gülçin)

Adsız dedi ki...

ya ben urfadan inci 310 puan aldım istediğim okuldan fazla puan aldım gene giremedim anlamadım bişey bu milli eğitim ne yapmaya çalışıyo bide diyolar haydi kızlar okula böle olursa biraz zorrr ??????????????????????????????????

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bişe soracam ben oks puanımı hesapladım 279.864 çıkıyor ama sonuçlarda ise 220.441 gösteriyor itiraz da ettim cvp gelmedi böyle adilik olurmu benim gibi mağdur olanların allah yardımcısı olsun (sap gibi ortadayım ailem le kavga ediyom bazıları kına yaksın)...

Adsız dedi ki...

benim puanımm 481.123 arkadaşlar çalışınca oluyor hehe

Adsız dedi ki...

Bencede çalışınca oluyo mesela ben okul 2.si olarak girdim liseye :D hehe

Adsız dedi ki...

sevgili yavrılarım ben hüseyin çelik amcanız istedigim lise olmadı demeyin dııııt dershanelerine gelin sizde kazanın no 2222222 arayın dershanemize gaydolun yavrılarım

Adsız dedi ki...

ben 384 puan aldım ve tercihlerimde kazanamadım bizim orada bi çocuk 320 puanlan kazandıhemde sivas selçuk anadolu lisesini ben neden kazanamadım bu yorumu dikkate al canım milliği eğitim müdürlüğü bayyyyyyyyyyyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sağlık meslek liseleri tm puanıyla almıyo mf puanıyla alıyo.büyük bi ihtimal tm puanına baktınız.nese benim ilk tercihte istediğim yer tuttu.puanım 385 ti nese ama ikinci yerleştirmeler çok önemli hiç kaçırmayın.çok boş kontenjan var.

Adsız dedi ki...

mehmet e katılıyorum benim puanın 300 olasına rağmen istediğim okulda 283 puan olmasına rağmen beni oraya almadılar 1. tercih te hiç istenmeyen bi lise tuttu

Adsız dedi ki...

ben 243 puanla and otelçiligi kazandım ama mülakatta koydular.Hem çalıştım hem gidemedim. Mülakat olmasını hiç sevmiyorum.mülakatın kaldırılmasını istiyorum.puanla alsalar çok iyi olur.

Adsız dedi ki...

slm millet ya sallayın bu oksyi ben çalıştımda ne oldu sanki olmadı işte geleceğimiz sadece 2 saaaten ibaret böle şey olurmu???neyse ben bunun acısını ÖSS de çıkaracam ya :D:D:D

Adsız dedi ki...

slm 2.tercıhım tutmus cok sevınclıım ınsallah sızınde tutar

Adsız dedi ki...

Ya bu nasıl bir iştir ya ... Ben I. tercihte bir yeri kazanamadım.Ama II.tercihte de kazanamadım 280 puanım var.Sağlık M. tutması lazım en azından.270 alan bir arakadaş girebiliyor.Anlayamadım ya hayret birşey ! :@

Adsız dedi ki...

arkadaşlar 2.tercihi yaptım ama 352 puanla anadolu lisesine yerleşemedim.fatihte selçuk anadolu lis.kazanmışım.çocuk bölümü olduğu için istemiyorum.nolur akılverin..

Adsız dedi ki...

ya ben 2. tercih sonuçlarını arıyorum ama bulamıyorum... YARDIM EDEDİN!!!!

Adsız dedi ki...

ya benim puanım 325 anadolu liseleri ve sağlık meslek liseleri yazdım puanım coğu okula tutuo 1. tercihte yerleşemedim 2. tercihte de yerleşemedim bu nası sistem yaaa bu puanla sağlık meslek liselerine bile girilmiosaa bize acıyın sözde siz bütün herkesi okutmak istiosunuz sizin sisteminiz böle ise kimse okumak istemezz burdan meb'e ve hükümete sesleniyorum görün bizi bakın su tercihlerimize tekrarardan bu haksızlıkk

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hiç uğraşmayın ben uğraşıyorum haftalardır birde internet olayı çıkardılar uğraş uğraşa bilirsen valla bunlar bizim ömrümüzü yediler okul yüzünden 1tercih olmadı bende 2.denedim bakalım tutarmı tutmicandan eminim neyse iyi şanslar

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu sene puanlar yükseldiği için girememiş olabilirsiniz ama 2.yerleştirmede puanların düştüğünü unutmamak lazım hepimizin hakkında hayırlısı olsun. şimdiye kadar hiçbir yetkili bu konuda kaydadeğer bir açıklama yapmadı.

Adsız dedi ki...

slmmmmmmmmmmm ben lgs yani sizin deyiminizle oks ye girmiştim zamanında o zaman boktu şimdi siz bu sistemden ne bekliyinizki

Adsız dedi ki...

ben oks ye girdim ve bu işten bişi anlamadım adamın teki oks ye girmeden meslek lisesine kaydoluyo benim gibi 280 puan alıpta artada kalanlar noluyo sisteminizi .............. dedirtiyolar haytım 2. tercihe bağlıydı onunda .... çıktı ortada kaldım liseye felan gitmiyom kalkınsın bakem bu ülke haydın kızlar okula kampanyası artık işlemiyo yada artık bizi sallamıyolar

Adsız dedi ki...

slm çocuklar lise mezunu bi kardeşinizim hayatınızı değiştirecek bir sınavın bu derece önemsiz görülmesi ve söylediklerinizin dikkate alınmaması gerçekten çok üzücü ama hayatın sonu deyil önünüzdeki maçlara(öss)bakcaksınız meslek liselerini deyil düzliseleri tercih edin tabi başaracağınızdan eminseniz yoksa meslek liselerine bakın hayata daha çabuk atılırsınız

Adsız dedi ki...

ben nette doğru sayılarımla puanımı hesapladıımda 326 çıkıo ama oks puanım 312 delircem ben ya ne biçim meb bu ya bnm hayatım karaedı oks yı kazamadım onların yüzünden!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

VALLA KARDEŞLER 2 YILDIR TERCİH YAPIYOM HİÇ BİŞE OLDUĞU YOK NOLCAK BİLMİOM EN İNATLAŞIYOM ONLAR İNATLAŞIYO HAYIRLISI SİZDE SIKMAYIN CANINIZI BİDE ÖTEKİ TARAFI VAR BU İŞİN